cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות לשינה – המדריך המלא

עדשות לילה

כולנו מכירים סיפורים על אנשים שהשאירו את עדשות המגע שלהם בתוך העיניים גם בלילה – וסבלו מדלקות חמורות, זיהומים ובמקרים קשים במיוחד אפילו מהצטלקות של הקרנית ומצורך לעבור השתלת קרנית! ואכן, שימוש רציף גם במהלך השינה בעדשות מגע שלא מיועדות לכך הוא גורם סיכון משמעותי, ומיותר לחלוטין. לעומת זאת עדשות לילה תוכננו במיוחד למטרה זו – הרכבה רציפה 24/7 וליתר דיוק 24/30, כלומר במשך חודש שלם. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע על עדשות הלילה המתקדמות, הסברים כיצד להפיק מהן תועלת מרבית והמלצות כלליות לשימוש מושכל, מועיל ובטוח.

היתרונות של עדשות לילה

לעדשות מגע יתרונות רבים על פני משקפיים, אבל גם חיסרון אחד שאי אפשר להתעלם ממנו: הצורך להקדיש זמן מסוים מדי יום להתעסקות איתן. כשבוחרים באופציה של עדשות חודשיות, חובה להקפיד לחטא אותן בסוף כל יום ולאחסן אותן במיכל ייעודי שיגן עליהן מפני זיהומים. גם כך, ולמעשה גם כשמשתמשים בעדשות מגע יומיות, ההכנסה לעין וההוצאה ממנה הן נקודות תורפה – מפני שאם היד לא נקייה הזיהום עלול לעבור לעיניים.

עדשות לילה חוסכות את הצורך הנ”ל להקדיש זמן ואת אי הנוחות שבהרכבה מחודשת מדי בוקר. חשוב שוב להדגיש שרק עדשות שתוכננו במיוחד לשימוש קבוע מתאימות לכך – כל סוג אחר של עדשות חובה להוציא לפני השינה!

עדשות הלילה המתקדמות של אלקון

מי שמספקת לנו עדשות לילה איכותיות היא חברת אלקון. הדגם נקרא Air Optix Night & Day Aqua, והוא מהווה גרסה מתקדמת ומשופרת לדגם קודם של החברה שגם הוא נועד להרכבה רציפה, ה-Focus Night and Day.

עדשות מגע חודשיות Air Optix Night & Day Aqua מיוצרות מסיליקון הידרוג’ל איכותי וכוללות 24% מים. הקוטר שלהן הוא 13.8 ואת הקימור ניתן לבחור מבין 2 אפשרויות: 8.4 או 8.6. הן מיועדות לבעלי מרשמים שבין מינוס 10 לפלוס 6.

למה אפשר להשאיר את העדשות בעיניים גם בלילה בלי לדאוג? ראשית, כי המבנה שלהן מייצר זווית ייחודית עם הקרנית כך שהן נשארות לחות לאורך זמן רב במיוחד. שנית, המשטח שלהן חלק במיוחד וגם לכך יש השפעה חיובית מבחינת מידת עבירות החמצן. בנוסף המבנה המולקולרי של העדשות הייחודיות של אלקון, אחת המובילות בתחום, כולל שני מסלולים נפרדים שבהם יוני מים וחמצן עוברים דרכן.

בזכות כל העובדות הנ”ל, כמות החמצן שעוברת אל הקרנית גבוהה מספיק כך שלא נגרם לה כל נזק גם בשימוש רציף. המחיר של ה-Air Optix Night & Day Aqua הוא 189 ש”ח לאריזה של 6 עדשות (לעין אחת). ניתן לרכוש מראש עדשות לילה לשנה שלמה ולקבל חודש אחד מתנה.

למה חשוב לשים לב כשמרכיבים עדשות בלילה?

חשוב להדגיש: עדשות לילה Air Optix Night & Day Aqua קיבלו את אישור ה-FDA (מנהל המזון והתרופות בארה”ב, גוף שמהווה מקור סמכות במדינות רבות ברחבי העולם), כך שהשימוש הרציף בהן – במשך 30 ימים ולילות – בטוח.

יחד עם זאת מומלץ לשים לב לכל דבר חריג: עיניים אדומות, תחושת יובש בעין, אי נוחות או ירידה באיכות הראייה עם העדשות. המלצה חשובה נוספת היא לא להשתמש בעדשות החודשיות מעבר ל-30 ימים.

בדיקת התאמה – חינם!

בסניף של עדשות בצפון רחוב דיזינגוף בתל אביב (ליד הנמל) מתבצעות בדיקות התאמה – ללא תשלום. מי שתבדוק את העיניים שלכן כדי שתדעו מהו המצב העדכני ואילו עדשות יספקו תיקון אופטי אופטימלי היא אופטומטריסטית בעלת ניסיון רב. בתור אשת מקצוע מיומנת, היא גם תוכל לעזור לכם להחליט האם עדשות לילה אכן מתאימות לכם ולהדריך אתכם כיצד להסתגל במהירות אליהן.

כמו כן תוכלו להזמין את כל סוגי העדשות, כולל אלה שמשמשות גם ליום וגם ללילה, דרך האתר. המשלוח הינו בחינם ומגיע במהירות.

0