cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

טיפות ליובש בעיניים – כל מה שאתם צריכים לדעת

יובש בעיניים גורם לאי נוחות משמעותית ובחלק גדול מהמקרים גם לפגיעה בראייה. הבסיס לפתרון הבעיה הוא טיפות, ובאופן טבעי חשוב לבחור אותן באופן מושכל כדי להבטיח הקלה ותיקון. בעמוד זה תמצאו מידע מקצועי על תסמונת העין היבשה (Dry Eye Syndrome), הסברים לגבי בחירת הטיפות והמלצות על טיפות איכותיות במיוחד – כל מה שצריך כדי להבטיח רמת לחות מתאימה בעיניים.

יובש בעיניים – גורמי סיכון ותסמינים נפוצים

עוד לפני סקירת הטיפות המתאימות לטיפול ביובש בעיניים, כדאי להכיר את גורמי הסיכון – כדי לנסות לנטרל אותם ככל האפשר, וכן את התסמינים הנפוצים – כך שתוכלו לדעת האם גם אתם סובלים מיובש בעין עוד לפני שתעברו אבחון מקצועי אצל אופטומטריסט/ית או רופא/ת עיניים.

גורמי סיכון

בשנים האחרונות שכיחות תסמונת העין היבשה נמצאת במגמת עלייה, בעיקר עקב שעות עבודה רבות מול מחשב ושהות ממושכת בחללים ממוזגים. העבודה מול מחשב מפחיתה את תדירות המצמוצים, פעולה שתורמת להעלאת רמת הלחות, ואילו המזגנים אמנם מספקים לנו טמפרטורה נעימה אבל במקביל מייבשים את האוויר בחדר ואיתו את העיניים.

גם עדשות מגע מגבירות את הסיכוי להיווצרות יובש בעיניים. המלצה חשובה אחת היא לוודא שהעדשות אכן מותאמות באופן מושלם לעיניים שלכם, ואם הבעיה לא נפתרת – להיעזר בטיפות.

גורמים אפשריים נוספים: חוסר איזון הורמונלי, דלקת בעפעפיים או מנח לא תקין של איבר זה, תופעת לוואי של תרופות מסוימות (ובהן נוגדי דיכאון, גלולות למניעת הריון, כדורים להורדת יתר לחץ דם וגם אנטי היסטמינים). סוכרת ועוד.

עוד כדאי לדעת שככל שאנחנו מתבגרים שכיחות התופעה עולה, ובפרט בקרב נשים עקב השינויים המשמעותיים ברמות ההורמונים השונים בגוף. חשיפה לאבק ותנאי שרב מובילים גם כן להחמרת היובש.

תסמינים נפוצים

אי נוחות, תחושת צריבה בעיניים, כאבים, הרגשה כאילו גוף זר נמצא בתוך העין, עייפות (עקב המאמץ המתמשך לנטרל את הכאב), רגישות מוגברת לאור, עיניים אדומות והפרשות שונות (כתוצאה מפעילות המערכת החיסונית שמנסה לתקן את הבעיה), ועוד.

כאמור תיתכן גם פגיעה ביכולת הראייה ובפרט הופעת תמונה מטושטשת.

איך טיפות מפחיתות את היובש בעיניים?

טיפות מתאימות מספקות מענה אפקטיבי ליובש בעיניים ברוב המקרים שבהם ייצור הדמעות לקוי או שקצב ההתאדות שלהן מהיר מדי (עקב כל הגורמים שצוינו).

טיפות ליובש בעיניים נחלקות לכאלה שיש בהן חומר משמר וכאלה ללא חומרים משמרים. אצל חלק מהאנשים החומרים המשמרים, שמאריכים את תקופת השימוש בטיפות, עלולים לגרום לתגובה אלרגית. כשהשימוש בטיפות הוא משמעותי, עקב יובש חמור יחסית, מומלצים המוצרים שאין בהם חומרים כאלה.

טיפות ליובש בעיניים – מוצרים נבחרים

“עדשות” מציעה מגוון רחב של טיפות ליובש בעיניים. במידת הצורך הצוות המקצועי והמנוסה שלנו יעזור לכם לבחור את האופציה המתאימה ביותר למאפיינים הספציפיים שלכם, ובכל מקרה הנה כמה מהמוצרים הנבחרים שתוכלו לרכוש אצלנו במחירים משתלמים במיוחד:

טיפות SYSTANE ULTRA

טיפות הרטבה של חברת Alcon שמתאימות לשימוש כשמרכיבים עדשות מגע רכות. נוסחה ייחודית מבטיחה נוחות מרבית, גם לאורך שעות רבות. בנוסף הן שומרות על הראייה חדה לאורך כל שעות היום.

תכולה: 10 מ”ל. מחיר: 75 ש”ח. תוקף כל בקבוק – חצי שנה (ממועד הפתיחה).

טיפות ליובש Hycosan

טיפות היקו סאן מתאימות לשימוש עם כל הסוגים של עדשות המגע. אלו הן טיפות ליובש בעיניים ללא חומר משמר, וניתן להשתמש בהן עד חצי שנה ממועד פתיחת הבקבוק. הן מפחיתות במידה ניכרת את תחושת הגירוי בכל עין ואת האדמומיות.

מחיר: 79 ש”ח ל-10 מ”ל.

דמעות מלאכותיות – LACRIFRESH COMFORT DROPS

תמיסת הרטבה לכל הסוגים של עדשות המגע של חברת AVIZOR. בזכות הדמעות המלאכותיות ניתן להרכיב את העדשות זמן ממושך בלי להרגיש אי נוחות.

מחיר: 49 ש”ח ל-15 מ”ל.

טיפות עיניים לסיכוך Hylo Fresh

טיפות סטריליות לסיכוך ולהקלה במקרים של עיניים מגורות. הטיפות לא כוללות פוספטים ואין בהן חומרים משמרים. ניתן להשתמש עד חצי שנה ממועד הפתיחה.

מחיר: 49 ש”ח ל-10 מ”ל (כ-300 טיפות).

המומחיות שלנו – ההקלה שלכם

עדשות מציעה לא “רק” טיפות ליובש בעיניים של יצרניות איכותיות במחירים נמוכים, אלא גם ייעוץ מקצועי. בחנות שלנו ברחוב דיזינגוף בתל אביב תוכלו לעבור בדיקה של אופטומטריסטית מוסמכת כדי לוודא שהעדשות שבהן אתם משתמשים אכן מתאימות לכם. בנוסף לבדיקת ההתאמה – שנערכת ללא תשלום – ניתן לקבל גם ייעוץ מקצועי שיעזור לכם להקל על היובש בעיניים באמצעות הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

את הטיפות עצמן תוכלו לרכוש כאן באתר, בלי לבזבז זמן יקר ובנוחות מרבית. בנוסף למחירים הנמוכים של הסוגים השונים של טיפות ליובש בעין, המשלוח עצמו חינם.

0