cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

טיפות עיניים ללא מרשם – המדריך המלא

העיניים הן איבר רגיש במיוחד. בהתאם, ההמלצה העקרונית היא להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי כל בעיה שמשפיעה עליהן. יחד עם זאת יש גם מצבים שבהם ניתן להשתמש בטיפות עיניים גם ללא מרשם – ובפרט כשסובלים מיובש בעין. בעמוד זה תמצאו מידע על הגורמים ליובש בעיניים, הסברים איך להשתמש בטיפות ללא מרשם באופן בטוח והמלצות על טיפות הרטבה איכותיות במיוחד.

באילו מקרים כדאי להיעזר בטיפות עיניים בלי מרשם?

המקרה הנפוץ ביותר שבו טיפות עיניים ללא מרשם מספקות מענה אפקטיבי הוא יובש בעין. כשאין מספיק נוזלים בעין, נוצרת אי נוחות משמעותית. תסמינים נוספים הם אדמומיות, פגיעה באיכות הראייה (גם עם עדשות וגם בלעדיהן), רגישות מוגברת לאור, תחושת גירוי ולפעמים גם הרגשה כאילו יש חול בתוך העין.

עוד כדאי לדעת בהקשר זה שהחיים המודרניים מגדילים את הסיכוי להיווצרות יובש בעיניים. עבודה ממושכת מול מחשב והשימוש נרחב במסכים באופן כללי גורמים לעין למצמץ פחות, ולכן רמת הלחות בה יורדת. גם מזגנים עלולים לייבש את העין וזאת משום שהם מייבשים את האוויר בחדר. גורמים אפשריים נוספים הם עישון, אכילת בשר אדום בכמות גדולה, חשיפה רבה לאבק והרכבת עדשות מגע (ובפרט עדשות שלא מותאמות נכון לעיניים).

האם טיפות עיניים ללא מרשם בטוחות?

טיפות עיניים של יצרניות מוכרות ואמינות עוברות כמובן תהליכי בקרה מחמירים מאוד, ובהתאם הן בטוחות לשימוש. על-מנת לוודא שלא ייגרם שום נזק לעין, חשוב לשים לב לכל שינוי ולכל סימפטום, גם הוא יחסית קל. הסיבה לכך היא שתיתכן תגובה אלרגית של אדם ספציפי לסוג ספציפי של טיפות, ובפרט לחומרים המשמרים שיש בהן.

בכל מקרה של ספק ההמלצה היא להפסיק את השימוש בטיפות ולהתייעץ עם איש או אשת מקצוע.

איך להשתמש בטיפות עיניים – דגשים עיקריים

לפני שמטפטפים טיפות לעיניים חשוב להקפיד לרחוץ היטב את הידיים, עם סבון. יש להימנע מנגיעה בראש של הבקבוק שבתוכו נמצאות הטיפות. למי שמרכיב עדשות מגע רכות ההנחיה היא להוציא אותן מהעיניים לפני ההזלפה, ולהחזיר אותן רק לאחר שחלפה רבע שעה או יותר.

על-מנת לוודא מקסימום אימפקט יש להטות אחורה את הראש ולהתבונן כלפי מעלה. את העפעף התחתון מושכים (בעדינות!) כלפי מטה וכך נוצר כיס בעין. אחרי ההזלפה של הטיפה עוצמים את העין ומחכים חצי דקה. כדאי גם ללחוץ עם אצבע (גם כן בעדינות!) על פינת העין הפנימית במשך כדקה.

כמו כן יש לוודא שהבקבוקון סגור היטב אחרי כל שימוש, וכמובן לשמור אותו בהתאם להנחיות היצרנית.

טיפות עיניים מומלצות ללא מרשם

כשקונים טיפות עיניים ללא מרשם חשוב מאוד לוודא שהן ממקור אמין ואיכותי. לפניכם מספר סוגים מומלצים במיוחד:

טיפות עיניים סיסטיין אולטרה (Systane Ultra)

טיפות עיניים בלי מרשם של חברת אלקון, אחת המובילות בעולם האופטיקה ומי שמוכרת גם בזכות עדשות המגע האיכותיות שהיא מציעה. הטיפות מבוססות על נוסחה חדשנית ומתאימות לשימוש עם עדשות מגע רכות.

מחיר: 75 ש”ח לבקבוקון של 10 מ”ל.

טיפות ללא חומרים משמרים Hylo-Fresh

טיפות עיניים בלי מרשם וגם בלי פוספטים וללא חומרים משמרים. מספקות הקלה במקרים של עיניים מגורות וניתן להשתמש בהן עד חצי שנה ממועד פתיחת הבקבוקון.

בכל בקבוקון 300 טיפות – 10 מ”ל. המחיר: 49 ש”ח.

דמעות מלאכותיות LACRIFRESH COMFORT DROPS

תמיסת הרטבה שמבטיחה מקסימום נוחות גם כשמשתמשים בעדשות מגע לפרק זמן ממושך. הטיפות בעלות מבנה דומה לזה של הדמעות שמייצר הגוף שלנו.

מחיר: 49 ש”ח לבקבוקון של 15 מ”ל.

התאמה מדויקת של עדשות מגע להפחתת הסיכון ליובש בעיניים

אחת הסיבות האפשריות ליובש בעיניים היא כאמור הרכבת עדשות מגע לא מתאימות. בסניף של “עדשות” ברחוב דיזינגוף 332 בתל אביב תוכלו לעבור בדיקת התאמה מקצועית אצל אופטומטריסטית מוסמכת – ללא עלות!

כמו כן ניתן לקבל המלצות ספציפיות עבורכם לגבי טיפות עיניים ללא מרשם על בסיס הבקיאות המקצועית והניסיון הנרחב של האופטומטריסטית. את טיפות העיניים המומלצות תוכלו לרכוש גם בחנות וגם ישירות דרך האתר, בנוחות ובפשטות, כשבכל מקרה המחירים נמוכים והתועלת גבוהה. המשלוח עצמו חינם, ותורם גם הוא לכדאיות ההצטיידות בטיפות שיהפכו את החיים שלכם לנוחים ונעימים יותר.

0