cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

מגבונים לניקוי עיניים – המדריך המלא

העיניים שלנו הן איבר רגיש מאוד. הן חשופות ללכלוכים, זיהומים ודלקות, ולכן חשוב מאוד לשמור על היגיינה מלאה בסביבתן ובפרט להגן עליהן כשיש בעיה כלשהי. מגבונים ייעודיים לעיניים הם אחד האמצעים לשמירה על רמת הסטריליות הנדרשת סביב העין ולמניעת תופעות לא רצויות. בעמוד זה תמצאו מידע רלוונטי לגבי היתרונות של המגבונים, המאפיינים החשובים שלהם, מוצרים נבחרים בקטגוריה והמלצות לקנייה נוחה ומשתלמת.

באילו מקרים כדאי להשתמש במגבונים לעיניים?

באופן עקרוני מגבונים מסייעים לשמור על העיניים נקיות בכל מצב ועבור כל אחד ואחת, כך שמומלץ פשוט לשלב אותם בשגרת הניקיון והטיפוח היומית.

בפרט כדאי להשתמש במגבונים לעיניים כשיש מהן הפרשות, כשסביב העין נוצר קרום דביק וכשיש קשקשים בריסים. כמו כן המגבונים אידיאליים לתינוקות, שהעיניים שלהם כידוע רגישות במיוחד. עוד מצב שבו מגבון עשוי לסייע הוא כשהעיניים עייפות ואולי אפילו כאובות אחרי יום שלם של עבודה שכוללת צפייה במסכים מכל הסוגים.

שימוש מועיל אחר במגבונים לעיניים הוא לצורך הסרת איפור, וכשבוחרים נכון את המוצר האופטימלי גם העור באזור העיניים זוכה לקבל חומרים חיוניים לו.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מגבונים עבור העיניים?

הרגישות הרבה מאוד של העיניים מחייבת תשומת לב מלאה למספר מרכיבים חשובים במגבונים. קודם כל כדאי להעדיף מוצרים ללא בישום, וזאת משום שהחומרים המבשמים עלולים גם להזיק לעיניים. בנוסף רצוי כמובן לוודא שמדובר במגבונים היפואלרגניים שנבדקו הן אופטלמולוגית (כלומר מבחינת בריאות העין) והן דרמטולוגית (בהיבט של בריאות העור). מגבונים ללא חומרים משמרים דוגמת פרבנים ובלי SLS.

לעומת המרכיבים הלא רצויים, ישנם חומרים שכן כדאי להוסיף למגבוני עיניים – הכוונה היא לחומרים טבעיים דוגמת פרו ויטמין B5, חומצה היאלרונית ובעיקר שמן עץ התה שתורם רבות לשמירה על ההיגיינה של העיניים ולכן גם על הבריאות שלהן.

היתרונות של המגבונים לעיניים

* מקסימום היגיינה – המגבונים מסייעים לשמור על העיניים נקיות

* תוספת לחות ורכות – מגבוני עיניים מרעננים את העור ואת האזור כולו ומקלים על עייפות העיניים

* שימוש פשוט – אם בדור הקודם של המגבונים בזמן השימוש נדרשה עצימת עיניים בחוזקה ומיד לאחר מכן היה צריך לשטוף את האזור, היום פשוט עוברים עם המגבונים על החלק החיצוני של העין, בכל מקום שבו נמצאים (גם מחוץ לבית), בקלות ובנוחות

דוגמאות למוצרים שכדאי להשתמש בהם

דוגמה אחת למגבוני עיניים שכדאי להכיר ולהשתמש בהם היא מגבוני ניקוי עץ התה ClearUp Forte של חברת KIVAME. מגבונים אלה מועשרים בשמן עץ התה (6%) וכן בשמן קוקוס ובוויטמין A. המגבונים מייצרים הקצפה עדינה מאוד ומוסיפים לאזור העיניים לחות חיונית. הם לא כוללים אלכוהול או חומרי בישום, מיועדים למבוגרים ולילדים החל מגיל 3, וניתן להשתמש בהם באופן יומיומי. שמן עץ התה הוא חומר בעל יכולות אנטימיקרוביאליות מוכחות מחקרית (בזכות העובדה שהוא מונע מזנים שונים של חיידקים וגם של פטריות להתפתח). המחיר של מגבוני ניקוי עץ התה הוא 69 ש”ח לאריזה של 20 מגבונים.

עוד דוגמה היא מגבוני עיניים קליר אפ, גם הם של חברת KIVAME. מגבונים אלה מועשרים בקמומיל ובוויטמין A וגם הם לא מכילים בושם או אלכוהול. מגבוני עיניים אלה מנקים ביעילות ריסים ועפעפיים משאריות של איפור, מקרום בוקר ומהפרשות קלות. קמומיל שימש לאורך ההיסטוריה שצמח מרפא בתרבויות רבות, ובהקשר של העיניים מוכרת תרופת הסבתא היעילה של הנחת קומפרס טבול בתה קמומיל על עיניים עם דלקת. המחיר של מגבוני קליר אפ הוא 39 ש”ח לאריזה של 20 מגבונים.

קנייה נוחה ומשלוחים חינמיים

באתר של “עדשות” תוכלו למצוא מספר אפשרויות של מגבונים לעיניים, כולל המוצרים הנבחרים הנ”ל, במחירים נמוכים. הקנייה אונליין נוחה מאוד, והמשלוחים מהירים – וחינמיים. כמו כן יש לנו גם סניף פיזי, ברחוב דיזינגוף בתל אביב, ובו תוכלו לעבור במידת הצורך בדיקת התאמת עדשות – ללא עלות. הרשת מחויבות לאיכות מקסימלית של כל המוצרים, כולל מגבוני העיניים, ולאותה מצוינות גם בשירות.

0