cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות אלקון / ALCON – דגמים מומלצים

אלקון היא אחת החברות המוערכות ביותר בתחום בריאות העין. מותג הדגל שלה הוא Dailies Total 1 – עדשות שמתאפיינות בנוחות הרכבה יוצאת דופן. גם עדשות המגע האחרות שלה מבוססות על טכנולוגיות מתקדמות ובהתאם מספקות תועלת רבה. באתר “עדשות” תוכלו לקנות את הדגמים המתקדמים של עדשות אלקון במחירים אטרקטיביים וכן מוצרים אחרים שלה – טיפות הרטבה ותמיסות. בעמוד זה תמצאו מידע על החברה, פירוט של התכונות הבולטות של מספר דגמים ספציפיים והמלצות שיעזרו לכם להגיע לעדשות המגע האידיאליות עבורכם.

עדשות מגע אלקון – עשרות שנות מצוינות, הצלחה מסביב לעולם

חברת אלקון (ALCON) החלה את דרכה כחנות קטנה בטקסס. השנה הייתה 1945, ומי שייסדו את החנות והניחו את התשתית לחברה הבינלאומית המובילה כיום הם שני רוקחים, רוברט אלכסנדר ו-וויליאם קונר (שם החברה הוא צירוף ההברות הראשונות בשמות של שניהם). לאורך השנים התפתחה אלקון והציעה עוד ועוד מוצרים בתחום בריאות העין, וב-1990 הציגה עדשות מגע רכות איכותיות. המותג המוביל של החברה האמריקאית, Dailies Total 1, נכנס לסל הפתרונות שלה ב-2011 ומאז השתכלל עוד.

כיום מייצרת ומשווקת אלקון עדשות מגע לבעלי ובעלות אסטיגמציה, עדשות מגע מולטיפוקל, עדשות מגע צבעוניות ועוד מבחר רחב של עדשות, כולן על בסיס מחקר ופיתוח תוך שיתוף פעולה עם מומחים בכל רחבי העולם. מפעלי החברה פזורים גם הם במדינות רבות ובסך הכל מעסיקה אלקון למעלה מ-11,000 עובדים. בנוסף לעדשות מגע שמסייעות לראות את העולם טוב יותר, עוסקת החברה במציאת דרכים חדשניות לטיפול במחלות עיניים נפוצות כגון גלאוקומה, קטרקט וניוון מקולרי גילי (AMD).

עדשות מגע של חברת אלקון – דגמים מומלצים

עדשות מגע אלקון הן כאמור מוצר איכותי שמבוסס על מחקר ופיתוח רחבי היקף ובקרת ייצור מחמירה, כך שכל זוג וזוג שומר על העין ומשפר את הראייה באופן מיטבי. בפרט כדאי להכיר את הדגמים הבאים:

עדשות מגע יומיות Dailies Total 1

מותג הדגל של אלקון. עדשות מגע סיליקון הידרוג’ל (החומר הספציפי הוא delefilcon A), עם שיפוע מים ייחודי. ניתנות להרכבה לפרקי זמן ארוכים במיוחד – עד 16 שעות בלי שבכלל תרגישו שיש לכם עדשות בעין (פרט כמובן לראייה החדה).

עדשות מגע Dailies Total 1 מתאימות לבעלי מספרים בטווח שבין מינוס 12 לפלוס 6. הקוטר שלהן הוא 14.1 והקימור 8.5.

מחירים: 129 ש”ח ל-30 עדשות (בעין אחת). בקנייה מראש לשנה: 115 ש”ח לאריזה.

עדשות מגע מולטיפוקל Dailies Total 1 Multifocal

עדשות סיליקון הידרוג’ל (67% Delefilcon A) עם 33% מים ועבירות חמצן גבוהה. מתאימות מאוד גם לבעלות ובעלי פרסביופיה (זוקן ראייה – תופעה שמתרחשת אצל רוב בני האדם החל מגיל 40-45 ומקשה על היכולת למקד את העין באובייקטים קרובים).

ניתן לרכוש עדשות Dailies Total 1 Multifocal עם מספרים עד למינוס 10. הקוטר הוא 14.1, הקימור 8.5 וה-ADD הוא נמוך, בינוני או גבוה, לבחירתכם.

מחיר: 249 ש”ח ל-30 עדשות (לעין אחת).

עדשות חודשיות Air Optix Plus HydraGlyde

עדשות מגע חודשיות של אלקון שמבוססות על טכנולוגיה מתקדמת בשם SmartShield – מנגנון הגנה שמונע הצטברות שומנים ומשקעים על העדשות ובכך שומר על בריאות העיניים. מרכיב מהותי נוסף בעדשות מגע אלה הוא ה-HydraGlyde – מטריצת לחות לשמירה על רמת לחות גבוהה לאורך כל שעות היום. החומר שממנו מיוצרות Air Optix Plus HydraGlyde הוא Lotrafilcon A.

קוטר: 14.2, קימור: 8.6, טווח מספרים: מינוס 12 עד פלוס 6.

מחיר: 169 ש”ח לאריזה של 6 עדשות (לעין אחת). בקנייה לשנה תקבלו חודש מתנה.

עדשות צילינדר חודשיות Air Optix for Astigmatism

עדשות אלקון לבעלות ובעלי אסטיגמציה. מיוצרות מ- Lotrafilcon B (סיליקון הידרוג’ל) עם 33% מים, ומתאפיינות ברמת עבירות חמצן גבוהה במיוחד – למניעת פגיעה בקרנית והבטחת עיניים בריאות ומראה נאה.

טווח מספרים: מינוס 10 עד פלוס 6, צילינדרים אפשריים: 0.75-, 1.25-, 1.75-, 2.25-. קוטר 14.5, קימור 8.7.

מחיר: 164 ש”ח ל-3 עדשות. בעסקה שנתית המחיר לאריזה הוא 149 ש”ח ומקבלים חודש מתנה (חיסכון מצטבר של 120 ש”ח).

עדשות מגע צבעוניות FreshLook

אלקון מייצרת גם עדשות מגע צבעוניות. לבחירתכם עדשות פרש לוק יומיות או חודשיות, במגוון רחב מאוד של צבעים וגוונים ולמספרים שבין מינוס 8 לפלוס 6 (העדשות החודשיות). ישנן גם עדשות מגע צבעוניות של אלקון ללא מספר – למטרות אסתטיות בלבד.

מחיר: עדשות חודשיות – 88 ₪ ל-2 עדשות. עדשות יומיות – 89 ₪ ל-10 עדשות.

איך לקנות עדשות ALCON בדרך הנוחה והמשתלמת ביותר?

בחנות הפיזית של עדשות (דיזינגוף 332 תל אביב) תוכלו לעבור בדיקת התאמה מקצועית ע”י אופטומטריסטית מנוסה. לאחר הבדיקה תדעו בדיוק מהם נתוני העדשות שלהן אתם זקוקים, ובנוסף תקבלו המלצות לדגמים ספציפיים שמתאימים לאורח החיים שלכם ולמאפייני העיניים.

בחנות האינטרנטית של עדשות, כלומר כאן באתר, ישנו מגוון רחב מאוד של עדשות מגע איכותיות ובפרט עדשות אלקון, וכן תמיסות של החברה לתחזוקה טובה של העדשות. לכל סוגי העדשות תוקף ארוך, ובנוסף ניתן להחליף אריזה סגורה אם המספר משתנה. המשלוחים חינם, המחירים נוחים, והתוצאה: יחס עלות תועלת משתלם במיוחד ופתרון אופטימלי לתיקון הראייה.

0