cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות יומיות דייליס (Dailies) – המדריך המלא

עדשות מגע דייליס של חברת אלקון (ALCON) הן עדשות מגע יומיות איכותיות במיוחד. ישנן עדשות דייליס לבעלי ובעלות אסטיגמציה, עדשות מולטיפוקל דייליס וגם עדשות “רגילות” שנחשבות לאחד הדגמים המתקדמים ביותר הקיימים כיום – Dailies Total 1. את כל העדשות האלה תוכלו לקנות כאן באתר במחירים משתלמים ובנוחות מרבית. בעמוד זה תמצאו סקירה אודות האפשרויות השונות של עדשות דייליס, האיכויות הייחודיות שלהן והדרך הטובה ביותר להתחדש איתן.

אלקון – השקעה מתמשכת במחקר ובפיתוח

החברה שמייצרת את עדשות Dailies היא אלקון – חברה אמריקאית שהתפתחה מחנות צנועה לחברה בינלאומית שפועלת בעשרות מדינות ברחבי העולם. לאורך יותר מ-70 שנות פעילות (אלקון הוקמה ב-1945) הקפידה החברה להקדיש משאבים משמעותיים למחקר ולפיתוח, גם באמצעות רכישת חברות אחרות בתחומים הרלוונטיים וגם באמצעות שיתופי פעולה עם מדענים וחוקרים בתחום בריאות העין.

התוצאה: עדשות מגע יומיות איכותיות במיוחד, ובפרט נוחות מאוד להרכבה גם כשהשימוש נמשך שעות רבות. כך למשל את דייליס טוטאל תוכלו להכניס לעין ולהוציא אותן אחרי 16 שעות, וגם בשעה ה-16 לא תרגישו שהן בתוך העיניים שלכם.

עדשות יומיות דייליס מולטיפוקל DAILIES AquaComfort Plus Multifocal

עדשות מגע יומיות מהידרוג’ל (nelfilcon A) עם 69% מים. מנגנון מיוחד מבטיח שחרור לחות בעין בכל מצמוץ, כך שנשמרת רמת הלחות הנדרשת לאורך כל שעות ההרכבה. גם העובדה שעדשות דייליס אלה דקות מאוד תורמת לנוחות השימוש בהן.

עדשות דייליס מולטיפוקל מתאימות למספרים של עד מינוס 10, וניתן לבחור בין ADD נמוך, בינוני וגבוה. קוטר: 14.1, קימור: 8.7.

מחירים: 200 ש”ח לאריזה של 30 עדשות (לעין אחת). אם קונים מראש לשנה שלמה, המחיר לאריזה יורד ל-185 ש”ח בלבד.

עדשות מגע צילינדר דייליס DAILIES AquaComfort Plus Toric

גם עדשות מגע דייליס לבעלות ובעלי אסטיגמציה כוללות את שחרור הלחות, וגם הן מיוצרות מההידרוג’ל Nelfilcon A עם 69% מים. התוצאה: תיקון אופטי מיטבי + נוחות שימוש גבוהה במיוחד. עדשות DAILIES AquaComfort Plus Toric מתאימות למקרים של צילינדר 0.75-, 1.25-, 1.75- וכן 2.25-, ולכל מספר בין מינוס 8 לפלוס 4. הקימור הוא 8.8 והקוטר 14.4.

מחירים:  158 ש”ח לאריזה של 30 עדשות (לעין אחת). אם קונים מראש לשנה שלמה, המחיר לאריזה זול יותר – רק 149 ש”ח.

מותג הדגל: דייליס טוטאל 1 – Dailies Total 1

עדשות מגע יומיות דייליס טוטאל 1 נחשבות לאחד הדגמים המתקדמים ביותר הקיימים כיום. הן מיוצרות מסיליקון הידרוג’ל בשם delefilcon A – חומר איכותי שמאפשר עבירות חמצן מקסימלית ולכן שמירה טובה במיוחד על בריאות העין. סיליקון הידרוג’ל הוא בסיס מעולה לשימוש ממושך בלי אי נוחות וגם בלי סיכונים מיותרים לעיניים, וב- Dailies Total 1 ניתן כאמור להשתמש עד ל-16 שעות!

בנוסף, עדשות דייליס טוטאל 1 מעוצבות כך שהן כוללות שיפוע מיוחד למים. השיפוע, או המדרג אם תרצו, הוא תוצר של מחקר ופיתוח של חברת אלקון, כשהמטרה היא לייצר מקסימום תאימות ביולוגית של העדשה – כשבחלק החיצוני שלה יש כמעט 100% מים. באופן טבעי גם הסיכוך המלא תורם לנוחות ההרכבה גם כשהעדשות אצלכם בעיניים במשך שעות רבות.

עוד טכנולוגיה שבאה לידי ביטוי בעדשות דייליס אלה נקראת SMARTEARS. הטכנולוגיה הזו משמרת את השכבה השומנית של הדמעות הטבעיות, באמצעות שחרור מבוקר של חומר בשם פוספוטידילכולין. הרווח של מי שמרכיב את Dailies Total 1 הוא תוספת נוספת לחדות הראייה ולנוחות ההרכבה גם יחד.

קימור: 8.5, קוטר: 14. טווח מספרים אפשרי: מינוס 12 עד פלוס 6.

מחירים: 129 ש”ח לאריזה של 30 עדשות מגע יומיות (לעין אחת). בקנייה מראש לשנה שלמה תקבלו 20 עדשות במתנה ותחסכו 336 ש”ח.

משלוח חינם, מחירים משתלמים ואפשרות להחלפה

כל הדגמים הנ”ל של עדשות יומיות דייליס, וגם אחרים כמובן, מוצעים לכם בחנות האינטרנטית של עדשות במחירים אטרקטיביים במיוחד. עוד יתרון לקנייה כאן באתר הוא הנוחות – אין צורך לבזבז זמן, משאב יקר במיוחד בימינו, על נסיעות, חיפושי חנייה, פקקים אינסופיים וכו’. המשלוח הוא חינם, ועוד חשוב לציין שכל המוצרים בחנות הם בעלי תוקף ארוך במיוחד. אם משתנה לכם המרשם לאחר הקנייה, תוכלו להחליף אריזות סגורות, ואנחנו זמינים עבורכם תמיד גם לכל שאלה או התייעצות – כך שתוכלו להרכיב את עדשות המגע האופטימליות עבורכם וליהנות גם מראייה חדה וגם מהרכבה נוחה במיוחד.

0