cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע אייר אופטיקס / AIR OPTIX – סקירה מקיפה

אייר אופטיקס (Air Optix) היא סדרת עדשות מגע מתקדמת במיוחד של חברת אלקון, אחת היצרניות הבולטות בתחום באופן כללי. בעדשות המגע ששייכות לסדרה הזו באות לידי ביטוי שתי טכנולוגיות משוכללות, האחת שמבטיחה שימור מרבי של הלחות לאורך זמן, והשנייה שמבטיחה מקסימום הגנה לעין. בהתאם הרכבת עדשות אייר אופטיקס מספקת תועלת גבוהה, וברשת “עדשות” תוכלו לקנות אותן במחירים אטרקטיביים. כאן בעמוד תמצאו מידע על הטכנולוגיות שהופכות את עדשות Air Optix השונות לכל כך איכותיות, המלצות על דגמים נבחרים והסברים לגבי הדרך הטובה ביותר למצוא את האופציה המתאימה לכם ביותר.

הטכנולוגיות הייחודיות של עדשות אייר אופטיקס

עדשות מגע Air Optix מבוססות כאמור על שתי טכנולוגיות ייחודיות: האחת נקראת HydraGlyde והיא מהווה קניין רוחני של חברת אלקון, והשנייה היא SmartShield וגם היא ייחודית לחברה המוערכת מאוד.

היידרגלייד שומרת את פני השטח של העדשה לחים גם אחרי שעות רבות של שימוש. הלחות לאורך כל היום תורמת לנוחות ההרכבה של כל דגמי אייר אופטיקס, כך שכלל לא תרגישו את עדשות המגע בתוך העיניים. סמארטשילד היא טכנולוגיה שמונעת הצטברות משקעים מציקים ומזיקים על גבי העדשות – כך שגם ביום ה-30 לשימוש בעדשה (סדרת אייר אופטיקס כוללת עדשות חודשיות) אין סכנה להיווצרות זיהום בעין או לכל פגיעה אחרת בבריאות איבר רגיש זה.

אלקון – עשרות שנות חדשנות

אייר אופטיקס הוא כאמור מותג של אלקון (Alcon), חברה שמתאפיינת בחדשנות מתמדת באופן כללי. ראשית הדרך הייתה חנות צנועה בטקסס, באמצע המאה הקודמת. עם השנים החברה צמחה והתפתחה לכיוונים שונים בתחום בריאות העין, והחל מ-1990 היא מציעה גם עדשות מגע רכות לכל מי שזקוק או זקוקה לתיקון לקות ראייה – קוצר ראייה, אסטיגמציה (צילינדר), רוחק ראייה וגם שילוב של קוצר ורוחק ראייה (כלומר מי שהפתרון הנכון עבורם הוא עדשות מולטיפוקל).

אלקון משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח, כולל שיתופי פעולה עם מדענים ומומחים במדינות רבות. החברה מעסיקה כ-11,000 עובדים ובין השאר גם מחפשת דרכים חדשות לסייע לבעלי ובעלות גלאוקומה, AMD וקטרקט.

עדשות מגע Air Optix – דגמים מומלצים

סדרת אייר אופטיקס של אלקון כוללת כאמור עדשות מגע חודשיות. לפניכם מספר דגמים מומלצים בהתאם לתיקון הראייה הנדרש:

עדשות Air Optix Plus HydraGlyde

עדשות שמבוססות כאמור על טכנולוגיות ה-SmartShiled וה-Hydraglyde. החומר שממנו מיוצרות עדשות חודשיות אלה הוא Lotrafilcon A ואחוז המים בהן הוא 33. הקוטר הוא 14.2 והקימור 8.6. מבחינת מספרים אפשריים, הטווח הוא בין מינוס 12 לפלוס 6.

מחיר: 169 ש”ח לאריזה של 6 עדשות (לעין אחת). בקנייה של שתי אריזות (כלומר לשנה) מקבלים עוד עדשה במתנה.

עדשות יום + לילה Air Optix Night & Day Aqua

עדשות מגע ייחודיות שניתן להרכיב אותן ברציפות במשך כל החודש, כולל בלילות! (כולל אישור מה-FDA לכך). העדשות מתאפיינות ברמת עבירות חמצן גבוהה מאוד (175  Dk/T), ומיוצרות מסיליקון הידרוג’ל איכותי עם 24% מים. היתרון המובהק של דגם זה של עדשות אייר אופטיקס הוא כמובן רציפות השימוש ובזכותו גם היעדר הצורך בתחזוקה כלשהי.

קוטר: 13.8. קימור: 8.4 או 8.6, לבחירתכם. טווח המספרים האפשרי הוא מינוס 10 עד פלוס 6.

מחירים: 189 ש”ח לאריזה של 6 עדשות חודשיות (לעין אחת). בקנייה לשנה מקבלים עדשה נוספת במתנה.

עדשות מגע צילינדר Air Optix for Astigmatism

עדשות מגע אייר אופטיקס לבעלי ובעלות אסטיגמציה מיוצרות מ-Lotrafilcon B עם 33% מים. המולקולות של העדשות המתקדמות בנויות מפולימר חדשני שמעביר מקסימום חמצן לעין – עד פי 6 (!) בהשוואה לעדשות רגילות. התוצאה היא שמירה מיטבית על בריאותה עין וגם מראה בריא יותר.

עדשות מגע צילינדר Air Optix מתאימות לצילינדרים 2.25-, 1.75-, 1.25- וכן 0.75-. הקוטר שלהן הוא 14.5 והקימור 8.7. טווח המספרים הוא מינוס 10 עד פלוס 6.

מחירים: 164 ש”ח לאריזה של 3 עדשות מגע חודשיות (לעין אחת). בקנייה מראש לשנה המחיר של כל אריזה הוא 149 ש”ח בלבד, ובנוסף מקבלים עדשה אחת במתנה.

עדשות מגע מולטיפוקל Air Optix Aqua Multifocal

פתרון מושלם למי שסובלים גם מקוצר ראייה וגם מרוחק ראייה. עדשות מולטיפוקל אייר אופטיקס מיוצרות מסיליקון הידרוג’ל איכותי (Lotrafilcon B) ויש בהן 33% מים. נוחות השימוש בהן מוגברת ולכן ניתן להרכיב אותן באופן יומיומי וגם בשינה (עד 6 לילות ברציפות).

קימור: 8.6, קוטר: 14.2, ה-ADD הוא 1 (נמוך), 2 (בינוני) או 2.5 (גבוה) וטווח המספרים הוא בין מינוס 10 לפלוס 6.

מחירים: 349 ש”ח לאריזה של 6 עדשות מולטיפוקל חודשיות (לעין אחת). בקנייה לשנה מקבלים עדשה נוספת בחינם.

עדשות בעלות תוקף ארוך, מחירים נמוכים ומשלוח חינם

עדשות מגע אייר אופטיקס (וגם אחרות כמובן) נמכרות על-ידינו במחירים משתלמים במיוחד. כמו כן לכל העדשות תוקף ארוך כך שאפשר להצטייד מראש לשנה שלמה בראש שקט. כמו כן אם המרשם משתנה לאורך השנה ניתן להחליף אריזה סגורה. הקנייה אונליין נוחה, מהירה וכמובן מאובטחת לחלוטין, וגם המשלוח מהיר – וחינמי.

אם אין לכם מרשם עדכני, או שאתם רוצים לוודא שאתם בוחרים את העדשות האופטימליות עבורכם, תוכלו להגיע לסניף הפיזי של רשת “עדשות” ברחוב דיזינגוף בת”א (ליד הנמל). בסניף נערכות בדיקות התאמה – ללא תשלום – ע”י אופטומטריסטית בעלת ניסיון רב, והיא תוכל לייעץ לכם גם ספציפית לגבי עדשות Air Optix.

0