cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע במבצע

עדשות מגע עשויות לשפר במידה ניכרת את איכות החיים של בעלי לקויות ראייה. החשיבות של ראייה חדה לכל מרחק, והרצון לשמור על בריאות העיניים, מחייבים באופן טבעי קניית עדשות איכותיות מאוד. במקביל עדשות מגע גם מוצר, וכמו כל מוצר אחר, השאיפה היא לשלם עליהן מחיר נמוך ככל האפשר. מבצע משתלם מאפשר לסמן V על שתי המטרות, וליהנות מיחס עלות-תועלת כדאי במיוחד. בעמוד זה תמצאו פירוט על סוגי המבצעים הרלוונטיים לעדשות מגע, הסברים איך לנצל אותם נכון ודוגמאות להצעות אטרקטיביות.

אילו מבצעים מוצעים בקניית עדשות מגע?

מי שנעזר בעדשות מגע כדי לראות היטב לכל טווח זקוק להן לאורך כל ימות השנה או לכל הפחות ברוב הימים. בהתאם גם כשקונים עדשות יומיות, גם כשהבחירה היא בעדשות דו שבועיות וגם כשמעדיפים עדשות מגע חודשיות, האריזות מספקות את הצורך לפרק זמן ממושך – למשל אריזה של 30 עדשות יומיות שתספיק לחודש, או אריזה של 6 עדשות חודשיות שתבטיח לכם ראייה תקינה למשך חצי שנה.

גם המבצעים בתחום עדשות המגע הם בעלי אופי דומה – הנחה, שעשויה להיות משמעותית, בקנייה של כמות עדשות גדולה יחסית. למשל – קניית מספר אריזות של עדשות מגע יומיות שיספיקו לשנה שלמה.

על מה חשוב להקפיד כשקונים עדשות מגע במבצע?

כל קניית עדשות מגע מחייבת הקפדה על איכות מקסימלית, ולכן מומלץ לחפש מבצעים עבור הדגמים המתקדמים של היצרניות המובילות בתחום. למשל, עדשות מגע דייליס טוטאל של אלקון, Acuvue Vita של ג’ונסון אנד ג’ונסון, או FreshLook Colorblends למי שרוצה עדשות צבעוניות.

בנוסף, אין טעם כמובן לרכוש עדשות שלא מספקות מענה מושלם ללקות הראייה שלכם רק כי הן מוצעות במחיר אטרקטיבי.

הדגש השלישי הוא על גובה ההנחה. כדאי לזכור שבכל מקרה אתם זקוקים לעדשות מגע לשנה שלמה, כלומר במוקדם או במאוחר תקנו את כמות האריזות הזאת, ולכן מדובר בבחירה משתלמת.

חברת “עדשות” מציעה מגוון רחב של עדשות מגע מומלצות במבצע. חשוב להדגיש שלכל האריזות תוקף ארוך כך שתוכלו להשתמש בכל עדשות המגע שבהן לאורך כל השנה בראש שקט באמת. בנוסף, אם במהלך השנה ישתנה המספר באחת העיניים או בשתיהן, תוכלו להחליף אריזות סגורות בחדשות, כך שבכל מקרה תרכיבו תמיד את העדשות הנכונות עבורכם.

דגמים מומלצים במבצעים משתלמים

באופן טבעי המבצעים שלנו עשויים להשתנות לאורך הזמן, וכדאי להתעדכן בכל פעם שאתם מבקשים לחדש את מלאי עדשות המגע שלכם. הנה מספר דוגמאות של עדשות מגע מומלצות במבצע:

עדשות חודשיות Acuvue Vita

עדשות מגע חודשיות של חברת Johnson & Johnson עם טכנולוגיית Hydramax שמשמרת לחות גבוהה לאורך כל היום.

המבצע: 270 ש”ח ל-2 אריזות של 6 עדשות מגע חודשיות במקום 180 ש”ח לאריזה.

עדשות יומיות Dailies Total 1

עדשות סיליקון הידרוג’ל נוחות במיוחד של חברת אלקון, עם שיפוע מים ייחודי שמונע יובש בעין.

המבצע: 10 עדשות מגע במתנה כשקונים 4 אריזות של 30 עדשות מגע יומיוות. מחיר אריזה: 120 ש”ח.

עדשות חודשיות Air Optix Plus HydraGlyde

עדשות מגע חודשיות של חברת אלקון, עם טכנולוגיה בשם SmartShield שמונעת הצטברות משקעים וכך מגנה על העין במהלך הרכבת העדשות.

המבצע: חודש מתנה בקניית 2 אריזות של 6 עדשות חודשיות. מחיר כל אריזה: 169 ש”ח.

עדשות יומיות One Day Acuvue Moist

עוד דגם מוצלח במיוחד של ג’ונסון אנד ג’ונסון. עדשות מגע יומיות רכות מאוד, דקיקות וגמישות להתאמה מושלמת לכל עין.

המבצע: 270 ש”ח לאריזה של 180 עדשות יומיות במקום 290 ש”ח כשקונים 2 אריזות. החיסכון השנתי הוא 160 ש”ח.

איך לנצל נכון מבצע על עדשות מגע?

יש שתי דרכים לנצל את כל המבצעים המשתלמים של “עדשות”: אופציה אחת היא להגיע לחנות הפיזית בתל אביב (דיזינגוף 332). בחנות תוכלו לעבור בדיקת התאמה אצל אופטומטריסטית מנוסה, ללא תשלום, וכך לדעת בוודאות מהו המרשם העדכני ואילו עדשות מגע במבצע הן האופציה הנכונה ביותר עבורכם.

דרך שנייה היא לרכוש את העדשות ישירות מהאתר, בשיא הנוחות. במקרה כזה אתם גם חוסכים זמן יקר, ובנוסף נהנים ממשלוח חינם. כאמור כל העדשות שמוצעות במבצע הן בעלות תוקף ארוך וכמו כן ניתן להחליף אריזות סגורות אם המספר משתנה.

0