cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

היתרונות של עדשות מגע ג’ונסון אנד ג’ונסון יתרונות

עדשות מגע ג'ונסון אנד ג'ונסון

עדשות מגע איכותיות משפרות באופן משמעותי את איכות החיים. בהתאם בתחום זה ישנה עדיפות למותגים מוכרים ואחד השמות המוערכים ביותר הוא ג’ונסון אנד ג’ונסון (Johnson & Johnson) – חברה שמייצרת עדשות מגע מאז אמצע המאה ה-20 ומשקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח דגמים מתקדמים.

לאורך כל שנות הפעילות שלה הצליחה ג’ונסון אנד ג’ונסון ליצור שינויים משמעותיים ואפילו מהפכות. דוגמה אחת היא המצאת עדשות חד פעמיות, וגם עדשות המגע היומיות הן מוצר שג’ונסון אנד ג’ונסון הייתה הראשון להציג לעולם (ב-1996).

כיום סדרת הדגל של ג’ונסון אנד ג’ונסון היא ACUVUE. מי שכבר מרכיב דגם כזה או אחר עדשות מגע ACUVUE יודע בדיוק מהי התועלת הרבה שהן מספקות – וגם לכם כדאי להכיר אותן ולהתוודע ליתרונות הרבים שלהן.

טכנולוגיית הרטבה שמבטיחה מקסימום נוחות

אחת הטכנולוגיות המועילות ביותר שפיתחה ג’ונסון אנד ג’ונסון נקראת LACREON‎. הטכנולוגיה הזו מקבעת בתוך העדשות חומר שנקרא PVP (פוליווינילפירולידון) – זהו גורם הרטבה שנשאר גם אחרי שפע מצמוצים ומשמר את רמת הלחות הרצויה גם בסוף היום.

עוד טכנולוגיה רלוונטית בהקשר זה היא HydraLuxe™ – טכנולוגיה זו מעניקה לעדשות מארג מולקולות שמחקות את מנגנון הדמעות שיש בכל עין, ובכך מבטיחה מקסימום נוחות בהרכבה ומינימום סימפטומים לא רצויים (יובש בעין, עיניים עייפות ועוד).

עיצוב מדויק – כדי שלא תרגישו שיש לכם עדשות בעיניים

יתרון נוסף של עדשות מגע ג’ונסון אנד ג’ונסון הוא העיצוב המדויק, ובפרט הקצוות הדקיקים מאוד שמותאמים באופן מושלם למבנה העין האנושית. גם המשטח החלק מייצר מינימום חיכוך, כך שלא תרגישו בכלל שיש לכם עדשות בעיניים (פרט כמובן לעובדה שתראו מצוין לכל טווח).

נוגדי חמצון

מרכיב נוסף שתמצאו בעדשות ACUVUE הוא נוגדי חמצון. חומר זה, בעל עוצמה גבוהה פי ארבעה בהשוואה לוויטמין E (נוגד חמצון עוצמתי בפני עצמו שכדאי לוודא שנמצא בשפע בתזונה), מסייע לשמור על המרכיבים השונים של הדמעות הטבעיות – ובכך משפר עוד יותר את הנוחות בהרכבה של עדשות המגע.

הגנה מפני קרני השמש

קרני UVA עלולות לפגוע ברשתית העין. קרני UVB עלולות להזיק לקרנית ולעדשה של העין. כל דגמי עדשות ACUVUE מבית ג’ונסון אנד ג’ונסון מתאפיינים ברמת סינון גבוהה מאוד של שני סוגי הקרניים. לדוגמה, עדשות מגע 1-DAY ACUVUE® TruEye חוסמות 96.9% מקרני ה-UVA וכן 99.9% מקרני ה-UVB. בפרט מצטיינות בכך עדשות ACUVUE® OASYS with Transitions, שמונעות מ-100% מקרני ה-UVB להגיע לעין וכך גם מלפחות 99% מקרני ה-UVA.

עדשות מגע מולטיפוקל עם התאמה מושלמת לאישונים

עדשות מגע מולטיפוקל של ג’ונסון אנד ג’ונסון מציעות לא פחות מ-183 עיצובים אופטיים – ולכן ניתן להגיע להתאמה מושלמת לכל אישון ולכל רמת ADD נדרשת. בנוסף מתאפיינות עדשות מגע אלה בעיצוב שנקרא EYE-INSPIRED™ Design, כלומר בהשראת מבנה העין האנושי. התוצאה: ראייה אופטימלית גם לרחוק וגם לקרוב, ומקסימום נוחות.

עדשות מגע לאסטיגמציה עם יציבות מקסימלית

גם עדשות מגע צילינדר מסדרת ACUVUE מציעות יתרון ייחודי ומשמעותי מאוד: יציבות מרבית גם כשמזיזים את העיניים והראש. היכולת החשובה הזו מושגת בזכות 4 אזורי איזון אשר ממנפים את המצמוץ הטבעי לטובת ייצוב העדשות במקום שלהן, כך שהראייה תהיה חדה וברורה בכל מנח ראש וזווית מבט.

0