cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע ג’ונסון אנד ג’ונסון – דגמים מומלצים

עדשות מגע של חברת Johnson & Johnson

ג’ונסון אנד ג’ונסון היא אחת החברות הגדולות ביותר בעולם ובפרט בתחומי המכשור הרפואי, התרופות והקוסמטיקה. היא נוסדה כבר ב-1886, משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח, ובין השאר רכשה גם מספר חברות טכנולוגיה ישראליות בסכום כולל של יותר ממיליארד דולר. אל עולם עדשות המגע נכנסה ג’ונסון אנד ג’ונסון (Johnson & Johnson) באמצע המאה הקודמת, על בסיס רכישת חברה ניו יורקית לייצור עדשות בשם Frontier Contact Lenses – ועד מהרה חוללה בו מהפכה של ממש עם המצאת עדשות המגע החד פעמיות.

ב-1996 השיקה ג’ונסון אנד ג’ונסון עוד מוצר חדשני – עדשות מגע יומיות. היעדר הצורך בתחזוקה, וכמובן נוחות ההרכבה המרבית בזכות הרכות של העדשות, הפכו את המוצר החדש לפופולרי במיוחד. התוצאה הייתה קפיצת מדרגה משמעותית בשימוש בעדשות מגע באופן כללי.

גם במאה הנוכחית הציגה החברה האמריקאית התפתחויות רבות תועלת, ובהן למשל עדשות מגע מסיליקון הידרוג’ל (ולא רק הידרוג’ל), או עדשות טוריות שמתייצבות באופן מדויק במיוחד בעין בזכות עיצוב ייחודי וטכנולוגיה שנקראת Accelerated Stabilisation Design.

בזכות ההשקעה המתמשכת במחקר ובפיתוח, והמחויבות הרבה של החברה לשיפור הראייה מסביב לעולם, עדשות מגע ג’ונסון הן מוצר משתלם במיוחד. באתר עדשות תוכלו לקנות דגמים נבחרים של המותג ACUVUE של Johnson & Johnson במחירים אטרקטיביים. בעמוד זה ממתין לכם מידע על חלק מדגמי העדשות של ג’ונסון, וכן הסברים לגבי הדרך היעילה ביותר ליהנות מכל היתרונות שלהן.

עדשות מגע Johnson & Johnson – דגמים נבחרים

כל הדגמים של עדשות מגע ג’ונסון נשענים על טכנולוגיות מתקדמות ועוברים תהליכי בקרה מחמירים מאוד. בהתאם תוכלו להרכיב אותם בראש שקט, ולדעת שמובטח לכם שיפור מיטבי של הראייה. בפרט כדאי להכיר את הדגמים הבאים:

עדשות יומיות One Day Acuvue Moist

עדשות הידרוג’ל איכותיות שמיוצרות מחומר בשם etafilcon A וכוללות 58% מים לנוחות מרבית. עדשות דקיקות ומאוד גמישות שמאפשרות מעבר חמצן ולכן הנוחות נשמרת גם לאחר שעות רבות של שימוש. עדשות מגע אלה מספקות הגנה מפני קרינת השמש (קרני UV), ומוצעות באריזות של 30 עדשות.

הקוטר של One Day Acuvue Moist הוא 14.2, את הקמירות ניתן לבחור מבין שתי אפשרויות (8.5 / 9) והמספרים האפשריים הם בין מינוס 12 לפלוס 6.

מחיר: 99 ש”ח ל-30 עדשות יומיות (לעין אחת). בקנייה לשנה – 90 ש”ח לאריזה.

עדשות מגע ג’ונסון Acuvue Oasys 1-Day

עדשות חד יומיות מתקדמות שמתאימות במיוחד למי שסובלים מעייפות בעיניים וכשעובדים מול מסכים דיגיטליים במשך שעות רבות מדי יום. העדשות הן מחומר בשם Senofilcon A עם 38% מים, ויש בהן גם רשת מולקולות ייעודיות ששומרות על העדשה לחה גם בשעות הערב (באמצעות טכנולוגיה ייחודית לג’ונסון אנד ג’ונסון בשם HydraLuxe).

הקוטר של עדשות מגע Acuvue Oasys 1-Day הוא 14.3, הקמירות 8.5 או 9 לבחירתכם, וטווח המספרים האפשרי הוא מינוס 12 עד פלוס 8.

מחיר: 330 ש”ח ל-180 עדשות (לעין אחת).

עדשות דו שבועיות Acuvue Oasys with transitions

עדשות מגע ג’ונסון שמתכהות כשהן נחשפות לאור באופן שלא משנה את צבע העיניים במידה ניכרת. כמו כן עדשות אלה חוסמות 100% מקרינת ה-UVB ויותר מ-99% מקרינת ה-UVA. החומר שממנו מיוצרות העדשות הדו שבועיות הוא Senofilcon A ושיעור המים בהן הוא 38%.

קוטר: 14, קימור: 8.4, טווח מספרים: בין מינוס 12 לפלוס 8.

מחיר: 179 ש”ח ל-6 עדשות דו שבועיות (לעין אחת). בקנייה לשנה: 165 ש”ח לכל אריזה של 6 עדשות.

עדשות מגע צילינדר 1Day Acuvue Moist for Astigmatism

עדשות מגע יומיות לבעלי ובעלות צילינדר. לדגם זה עיצוב מיוחד להבטחת מיקום אופטימלי בעין והוא מבוסס על טכנולוגיה שממנפת את המצמוץ להאצת ייצוב עדשה בתוך העין. סימון כיוון וגוון היראות מעידים על הרכבה נכונה ותורמים לשקט הנפשי שלכם. החומר שממנו מיוצרות עדשות מגע ג’ונסון משוכללות אלה הוא etafilcon A ויש בהן 58% מים כך שהרכבתן נוחה מאוד.

העדשות מתאימות לאסטיגמציה של 0.75- דיופטר, 1.25- דיופטר, 1.75- דיופטר ו-2.25- דיופטר. טווח המספרים הוא מינוס 9 עד פלוס 4 (עבור צילינדר 2.25- החל ממינוס 6).

קוטר: 14.5, קימור: 8.5, מחיר: 139 ש”ח לאריזה של 30 עדשות יומיות. בקנייה מראש לשנה מחיר כל אריזה הוא 116 ש”ח.

עדשות ג’ונסון One Day Acuvue Trueye

עדשות מגע ג’ונסון לשימוש יומי. החומר שממנו הן עשויות הוא narafilcon A (סיליקון הידרוג’ל) ויש בהן 46% מים. העדשות מבוססות על טכנולוגיית ה-HYDRACLEAR שמייצרת עבירות חמצן מרבית. התוצאה: נוחות שימוש יוצאת דופן.

הקוטר של העדשות הוא 14.2, הקימור 8.5 או 9, והמספרים האפשריים הם מינוס 12 עד פלוס 6.

מחיר: 360 ש”ח ל-180 עדשות יומיות. בקנייה מראש לשנה: 330 ש”ח לאריזה.

איך ליהנות מכל היתרונות של עדשות מגע ג’ונסון בנוחות ובפשטות?

כמו מוצרים רבים מאוד אחרים, גם עדשות מגע ג’ונסון כדאי לקנות אונליין – בזכות המחירים המשתלמים כאן באתר, וגם בזכות החיסכון הניכר בזמן. אם יש לכם מרשם עדכני, ואתם יודעים בדיוק מהן העדשות המתאימות לכם, תוכלו לקבל אותן במשלוח חינם וללא כל טרחה. לכל המוצרים תוקף ארוך, ובנוסף, אם בהמשך המרשם שלכם ישתנה, תוכלו להחליף את האריזות הסגורות שלא השתמשתם בהן – כך שבכל מקרה תרכיבו עדשות מתאימות.

אם אתם זקוקים לבדיקת התאמה, תוכלו לבצע אותה – ללא כל עלות – בחדר הבדיקה המקצועי שבסניף הפיזי שלנו (דיזינגוף 332 תל אביב). את האבחון עורכת אופטומטריסטית מוסמכת, שגם תייעץ לכם לגבי העדשות האופטימליות עבורכם בהתאם להרגלי השימוש, אורח החיים וכל פרמטר רלוונטי אחר.

0