cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע דו שבועיות – סקירה מקיפה

עדשות מגע דו שבועיות הן הקטגוריה הפופולרית ביותר כשמחלקים את כל הדגמים הקיימים לפי משך השימוש. על-פי סקרים שונים, כ-55% ממרכיבי עדשות המגע בוחרים במוצרים שמיועדים ל-14 ימים, לעומת כ-30% שמעדיפים עדשות יומיות ועוד כ-15% שקונים עדשות חודשיות. בעמוד זה תמצאו פירוט של יתרונות העדשות הדו שבועיות, דגשים חשובים לגבי השימוש בהם וסקירה של כמה מהדגמים המומלצים במיוחד.

היתרונות של עדשות המגע הדו שבועיות

עדשות מגע דו שבועיות הפכו בשנים האחרונות לאופציה פופולרית בעיקר בזכות היתרונות שלהם בהשוואה לעדשות החודשיות: קיצור תקופת השימוש בכל עדשה מצמצם את הסיכון להופעת לכלוכים מסוגים שונים ומאפשר את הרכבתה בלי לחשוש מדלקות וזיהומים. בנוסף עדשות המגע המתקדמות מתאפיינות בעבירות חמצן טובה מאוד ולכן השימוש בהן נוח ולא מורגש (ובפרט אם מקפידים על הדגשים שמפורטים בפסקה הבאה).

בהשוואה לעדשות היומיות הרווח הוא חיסכון כספי. עדשות דו שבועיות מתאימות גם למרכיבי משקפיים שרוצים להיפטר מהם לפרק זמן ספציפי וגם למרכיבי עדשות שמעדיפים מוצר ארוך טווח אבל לא יותר מדי.

איך להשתמש נכון בעדשות דו שבועיות ולהימנע מסיכונים מיותרים?

על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מעדשות המגע הדו שבועיות חשוב להקפיד על הכללים הבאים:

* שימוש ל-14 יום בלבד מרגע פתיחת האריזה – כפי שמבהיר השם שלהן, עדשות מגע דו שבועיות מיועדות ל-14 ימים בלבד. שימו לב: גם אם לא הכנסתם את העדשה לעין בכל אחד מהימים במשך השבועיים ממועד פתיחת האריזה, העדשה עדיין מתלכלכת ולכן אסור להמשיך ולהרכיב אותה לאחר פרק זמן זה. למרבה הצער, כך לפי הערכות שונות, כמחצית מהמשתמשים בעדשות דו שבועיות לא מקפידים על הכלל הזה ומסתכנים בדלקות ובפגיעה של ממש בראייה!

* תחזוקה מוקפדת – כולל שטיפת העדשות אך ורק באמצעות התמיסה ולעולם לא עם מי ברז, אוורור המחסנית כשהעדשה לא בתוכה וחיטוי מלא בסוף כל יום כשמוציאים את העדשה מהעין.

* מצמוץ – בזמן שהעדשות בעיניים מומלץ למצמץ באופן מודע מעת לעת, ובמיוחד כשעובדים מול מסך מחשב. בדרך זו אפשר למנוע יובש בעין ואת אי הנוחות שנגרמת בגלל התופעה הזו. הפסקה של כדקה בכל חצי שעה והסתכלות למרחק (בלי למקד את העין באובייקט ספציפי) תורמת גם היא לשחרור שרירי העיניים ומניעת מאמץ יתר.

* התאמה אישית – חשוב לבחור עדשות מגע של יצרניות מוכרות, על בסיס מרשם עדכני שהותאם לאדם ע”י אופטומטריסט/ית מוסמכ/ת.

עדשות מגע דו שבועיות – דגמים מומלצים

היצרנית המובילה בעולם בקטגוריית העדשות הדו שבועיות היא ג’ונסון אנד ג’ונסון (שמייצרת כמובן גם עדשות מגע איכותיות מאוד לפרקי זמן קצרים או ארוכים יותר). לפניכם כמה מהדגמים המומלצים לשימוש דו שבועי בטוח, נוח ומועיל:

עדשות Acuvue Oasys של ג’ונסון אנד ג’ונסון

עדשות מגע דו שבועיות בעלות קוטר 14 וקמירות 8.4 או 8.8 לבחירתכם. טווח המספרים הוא החל ממינוס 12 ועד פלוס 8. העדשות מיוצרות מסיליקון הידרוג’ל (Silicone Hydrogel Senofilcon A) ומכילות 38% מים. עדשות דקיקות, רכות וגמישות ולכן הרכבתן נוחה מאוד. בנוסף עדשת Acuvue Oasys חוסמות 96% מקרני ה-UVA וכ-99% מקרני ה-UVB. ניתן להרכיב עדשות אלה עד 6 לילות ברציפות.

אריזה של 6 עדשות (לעין אחת) תעלה 115 ש”ח, ובעסקה שנתית המחיר לכל אריזה הוא 105 ש”ח.

עדשות Acuvue Oasys with transitions

עדשות מגע חדשניות שמתאפיינות גם בכל היתרונות של הדגם הקודם של Johnson & Johnson, וגם ביכולת לאזן את כמות האור שנכנסת לעין (לרבות אורות כחולים ממסכים). בדרך זו צבע העיניים לא משתנה במידה ניכרת. ניתן לקנות עדשות דו שבועיות אלה עבור המספרים שבין מינוס 12 לפלוס 8. הקימור שלהן הוא 8.4 והקוטר – 14.

אריזת 6 עדשות Acuvue Oasys with transitions עולה 179 ש”ח. ניתן לקבל הנחה כשקונים מראש אריזות לשנה שלמה – במקרה כזה עלות כל אריזה היא 165 ש”ח בלבד.

עדשות דו שבועיות Avaira Vitality של קופר ויז’ן

עדשות מגע שמתאפיינות בעבירות חמצן גבוהה במיוחד. הן חוסמות יותר מ-90% מקרינת ה-UVA ויותר מ-99% מקרינת ה-UVB, ובנוסף יש להן קצה מעוגל שהופך את ההרכבה לנוחה בזכות מינימום חיכוך עם העפעף. החומר שממנו מיוצרות עדשות Avaira Vitality הוא Fanfilcon A ושיעור המים בהן – 55%.

ניתן לקנות עדשות אלה בטווח המספרים שבין מינוס 12 לפלוס 8. הקמירות שלהן היא 8.6 והקוטר 14. מחיר אריזה של 6 עדשות דו שבועיות (לעין אחת) הוא 120 ש”ח ואם קונים מראש לשנה שלמה – 99 ש”ח לכל 6 עדשות.

התאמת עדשות אצלנו בחינם

קניית עדשות מגע אונליין הופכת מיום ליום לאופציה נפוצה יותר ויותר. בדיוק כמו רכישת מוצרים רבים אחרים, גם את עדשות המגע נוח מאוד לקנות באינטרנט בלי לצאת מהבית, להיתקע בפקקים, לחפש חנייה ובאופן כללי לבזבז זמן יקר, ובנוסף גם השוואת המחירים הופכת לפשוטה ומידית.

“עדשות” היא הרשת הפרטית הגדולה ביותר בארץ במכירת עדשות מגע באינטרנט. כל הדגמים שאנחנו מציעים הם של יצרניות מוכרות ואיכותיות, ולכל המוצרים תוקף ארוך במיוחד כך שתוכלו לרכוש אותם ללא כל חשש. אנחנו מתחייבים להחליף אריזות (סגורות, כמובן) אם השתנה לכם המרשם, כך שגם מבחינה זו מובטח לכם ראש שקט. הקנייה המקוונת מתאפיינת במחירים נמוכים והמשלוח עצמו – חינם.

עוד תוכלו לקבל אצלנו בחינם בדיקת ראייה והתאמת עדשות מגע – בחנות הפיזית שברחוב דיזינגוף בתל אביב. את הבדיקה והייעוץ מבצעת אופטומטריסטית מנוסה, כך שהתוצאה היא התאמה מושלמת אליכם.

0