cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע חודשיות – סקירה מקיפה

עדשות מגע חודשיות מספקות מענה מדויק ואיכותי ללקויות ראייה שונות. בנוסף מדובר בפתרון משתלם גם בהיבט הכלכלי. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת מהעדשות החודשיות חשוב גם להשתמש בהן על-פי כל הכללים וגם לבחור אותן באופן מושכל – ובעמוד זה תמצאו הנחיות והמלצות שיעזרו לכם לעשות זאת.

היתרונות של עדשות המגע החודשיות

לפי סקרים עדכניים, עדשות מגע חודשיות מהוות כ-30% מסך עדשות המגע שנמכרות בארץ. הסיבה לפופולריות של הקטגוריה הזו היא שני יתרונות משמעותיים מאוד:

  1. איכות – כמו בתחומים אחרים, כשחברה מסוימת מייצרת מוצר שנועד לשימוש ארוך טווח היא משקיעה בו יותר, בהשוואה למוצרים החד פעמיים (ובמקרה של העדשות, אלה היומיות). חומרי הגלם עמידים יותר, וגם תהליך הייצור עצמו מבוסס על ידע מתקדם ומבטיח עדשות נוחות, בטוחות וכאלה שמשפרות את הראייה באופן אופטימלי.
  2. חיסכון כספי – עבור אנשים שנדרשים להרכיב עדשות מגע באופן קבוע, עדשות המגע החודשיות חוסכות לא מעט כסף בהשוואה לדגמים החד יומיים. במציאות הכלכלית של ימינו זהו כמובן שיקול שאי אפשר להתעלם ממנו.

על מה חשוב להקפיד כשמרכיבים עדשות חודשיות?

עדשות חודשיות מחייבות תחזוקה מוקפדת, כך שגם ביום ה-30 הכנסת העדשה לעין תהיה בטוחה לחלוטין. חשוב לזכור שגם העדשות האיכותיות ביותר עלולות לצבור לכלוכים שונים, כולל כאלה שכלל לא נראים לעין, ולכן שגרת הטיפול בהן כולל ניקוי עם תמיסה ייעודית ואחסון במיכל סטרילי.

כלל נוסף הוא לנקות ביסודיות את הידיים עם מים וגם סבון ולנגב אותן היטב במגבת נקייה לפני שנוגעים בעדשה – גם לצורך הכנסתה לעין וגם לצורך הוצאתה. את עדשות המגע עצמן אסור בשום פנים ואופן להרטיב עם מי ברז, משום שיש בהם חומרים שמזיקים להן.

עוד דגש חשוב הוא להשתמש בעדשות חודשיות עד 30 ימים ממועד פתיחת האריזה. שימו לב: גם אם במשך החודש היו ימים שבהם לא הרכבתם את העדשה, מאוד לא מומלץ “לפצות” על כך ולמשוך את השימוש בה. לפי סקרים שונים לא כל מרכיבי עדשות המגע מקפידים על הכלל הזה, והתוצאה עלולה להיות דלקות, זיהומים ומחלות עיניים שמצריכות טיפולים מורכבים – וחבל!

עדשות מגע חודשיות – דגמים נבחרים

בנוסף לכללים הנ”ל, כדאי כמובן לבחור עדשות מגע חודשיות מדגמים מתקדמים של יצרניות מובילות. לפניכם מספר אופציות מומלצות במיוחד:

עדשות חודשיות Clariti Elite

עדשות שמיוצרות מסיליקון הידרוג’ל ומבטיחות עבירות חמצן גבוהה. כל עדשה מכילה 55% מים וגם מנגנון מיוחד שנקרא AquaGen שתורם לנוחות ההרכבה. היצרנית היא CooperVision, וניתן לבחור עדשות בטווח המספרים שבין מינוס 10 לפלוס 8. הקמירות של עדשות Clariti Elite היא 8.6 והקוטר שלהן הוא 14.2.

עלות: 120 ש”ח ל-6 עדשות חודשיות (לכל עין). כשקונים שתי אריזות, כלומר עדשות לשנה שלמה המחיר לכל אריזה יורד ל-99 ש”ח בלבד.

עדשות מגע חודשיות Proclear

עדשות מגע חודשיות איכותיות נוספות של CooperVision. בעדשות אלה תכולת המים גבוהה במיוחד – 62%, וטווח המספרים הוא מינוס 20 עד פלוס 20. עדשות Proclear מיוצרות בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית לקופרויז’ן – טכנולוגיה שמבוססת על חומר בשם Phosphorylcholine ששומר על העדשה רטובה לאורך כל שעות היום.

קמירות: 8.6, קוטר: 14.2, מחיר: 175 ש”ח לאריזה של 6 עדשות חודשיות (לעין אחת), 160 ש”ח לאריזה כשקונים מראש לשנה שלמה.

עדשות Hanita Monthly

עדשות חודשיות כחול לבן עשויות Methafilcon A (סוג של הידרוג’ל) עם 55% מים. עדשות Hanita Monthly מתאפיינות בנוחות רבה, וגם המחיר שלהן נוח במיוחד: 95 ש”ח ל-6 עדשות חודשיות, ו-75 ש”ח לאריזה כשקונים מראש לשנה שלמה.

ניתן לקנות עדשות אלה עבור המספרים שבין מינוס 12 לפלוס 8, הקמירות היא 8.6 והקוטר – 14.2.

עדשות חודשיות Biomedics 55 Evolution של CooperVision

עדשות א-ספריות שמתאפיינות בשוליים מדויקים וביכולת גבוהה למקד את האור, ובהתאם הופכות את הראייה לצלולה וחדה מאוד. ניתן לבחור את הקימור (8.6 / 8.8 / 8.9) והמספר הוא בין מינוס 10 לפלוס 6. החומר שממנו עשויות עדשות מגע חודשיות Biomedics 55 Evolution הוא Ocufilcon D ויש בהן 55% מים.

מחיר: 120 ש”ח ל-6 עדשות חודשיות (לעין אחת), 107 ש”ח בקנייה לשנה.

עדשות חודשיות Shamir Monthly Silicone Hydrogel

עדשות הידרוג’ל (Wetafilcon) עם 55% מים תוצרת כחול לבן. עדשות חודשיות אלה נוחות מאוד להרכבה גם במשך שעות רבות, וניתן לקנות אותן עבור המספרים מינוס 12 עד פלוס 6. הקמירות של Shamir Monthly היא 8.7 והקוטר הוא 14.2.

מחיר: 69 ש”ח ל-6 עדשות מגע חודשיות (לעין אחת), 60 ש”ח לאריזה כשקונים שתי אריזות שמספיקות לשנה שלמה.

בדיקות והתאמת עדשות בחינם – ועדשות חודשיות במחירים משתלמים במיוחד

אם כבר יש לכם מרשם עדכני, תוכלו לקנות עדשות מגע חודשיות מובחרות במחירים משתלמים במיוחד – ובשיא הנוחות. כמו מוצרים רבים שבעבר היה נהוג לקנות רק בחנות פיזית וכיום כולם קונים אותם גם אונליין, כך גם האופציה של רכישת עדשות באינטרנט הופכת מיום ליום ליותר ויותר מקובלת. באתר של “עדשות” ניתן לבחור דגם, קימור, מספר ואת כמות העדשות החודשיות שאתם זקוקים לה, בלי טרחה ובפחות מדקה.

המשלוחים מהירים גם כן וללא עלות, ועוד כדאי לדעת שלכל העדשות הנמכרות דרך האתר תוקף ארוך ובכל מקרה תוכלו להחליף אותן אם המרשם שלכם ישתנה.

אופציה נוספת היא להגיע לחנות הפיזית של “עדשות” ברחוב דיזינגוף 332 בתל אביב, ולעבור בדיקת ראייה + התאמת עדשות בחינם. בחנות זו ישנו ציוד משוכלל וכן אופטומטריסטית מנוסה, כך שתוכלו לדעת בוודאות מהן העדשות האופטימליות עבורכם.

0