cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע מומלצות יומיות וחודשיות

הסוגים הנפוצים ביותר של עדשות מגע הם אלה היומיות ואלה החודשיות. לשתי הקטגוריות יתרונות משמעותיים בהתאם להעדפות הספציפיות של כל מי שזקוק או זקוקה לתיקון הראייה, וכדי לנצל אותם במלואם חשוב לבחור נכון את הדגם האופטימלי. על-מנת לעזור לכם בהחלטה, תמצאו בעמוד זה המלצות לדגמים מתקדמים ואיכותיים במיוחד של עדשות מגע יומיות וחודשית. כל העדשות נמכרות דרך האתר במחירים נמוכים ובאחריות מלאה.

עדשות מגע יומיות מומלצות

עדשות מגע מומלצות יומיות הן כאלה שמבטיחות נוחות הרכבה מרבית כך שגם בשעות הערב השימוש בהן טבעי ולמעשה הן לא מורגשות בעין (פרט כמובן לתיקון הראייה). בפרט כדאי להכיר את סדרת Acuvue Oasys של ג’ונסון אנד ג’ונסון ואת המותג Dailies Total 1 של חברת אלקון.

עדשות יומיות Acuvue Oasys

עדשות יומיות מומלצות בעיקר בזכות טכנולוגיית ה-HydraLuxe שיוצרת רשת מולקולות לחות כך שהעדשה נשמרת רטובה גם בסוף היום, וגם כשהיום אינטנסיבי וכולל התבוננות מרובה מאוד במסכים מסוגים שונים. הקוטר של עדשות Acuvue Oasys הוא 14.3, את הקימור ניתן לבחור (8.5 או 9) והחומר שממנו הן מיוצרות הוא Senofilcon A. אחוז המים בעדשות הוא 38. עדשות יומיות אלה מתאימות לבעלי ובעלות מספרים בטווח שבין מינוס 12 לפלוס 8.

מחיר: 129 ש”ח ל-30 עדשות יומיות (לעין אחת). בקנייה מראש לשנה שלמה תשלמו עבור כל אריזה 110 ש”ח בלבד.

עדשות מגע צילינדר Acuvue Oasys 1 Day for Astigmatism

עדשות מגע יומיות לבעלות ובעלי אסטיגמציה, עם צילינדרים בין מינוס 0.75 למינוס 2.25, ומספר שבין מינוס 9 לפלוס 4. לעדשות Acuvue Oasys 1 Day for Astigmatism תכנון ייחודי שמאפשר לרתום את התנועה של העפעפיים לטובת שיפור היציבות של העדשות והכיוון המדויק שלהן, כולל במהלך פעילות אינטנסיבית.

חומר: Senofilcon A, אחוז המים הוא 38. קוטר: 14.3, קימור: 8.5.

מחיר: 159 ש”ח ל-30 עדשות צילינדר יומיות (לעין אחת). בקנייה מראש לשנה שלמה המחיר לכל אריזה הוא 136 ש”ח בלבד.

עדשות סיליקון הידרוג’ל DAILIES TOTAL 1

עדשות מומלצות יומיות עם שיפוע מים שמבטיח מקסימום נוחות גם אחרי 16 שעות רצופות של הרכבה. עדשות אלה, של חברת ALCON, מיוצרות מ-delefilcon A ויש בהן 33% מים. הקימור הוא 8.5 והקוטר – 14.1. מתאימות לבעלי ובעלות מספרים החל ממינוס 12 ועד לפלוס 6.

מחיר: 129 ש”ח לאריזה של 30 עדשות מגע יומיות. קנייה לשנה תחסוך לכם 336 ש”ח.

עדשות מגע מומלצות חודשיות

המותגים הטובים ביותר למרכיבי העדשות החודשיות הם Air Optix ו-Acuvue Vita.

עדשות Air Optix Plus HydraGlyde

HydraGlyde היא מטריצת לחות ייחודית ל-Air Optix שמבטיחה את שימור הרטיבות המדויקת בכל שעות היום. טכנולוגיה נוספת של חברת אלקון שבאה לידי ביטוי בעדשות מגע חודשיות מומלצות אלה היא SmartShield – מנגנון הגנה למשטח החיצוני כדי שלא יצטברו עליו משקעים.

החומר שממנו מיוצרות עדשות Air Optix Plus HydraGlyde הוא Lotrafilcon A, יש בהן 33% מים, הקימור הוא 8.6 והקוטר – 14.2 העדשות מתאימות לבעלי ובעלות מספרים בטווח שבין מינוס 12 לפלוס 6.

מחיר: 169 ש”ח ל-6 עדשות חודשיות (לעין אחת). בקניית שתי אריזות תקבלו עדשה נוספת חינם.

עדשות מולטיפוקל Air Optix Aqua Multifocal

עדשות מולטיפוקל חודשיות מומלצות שמיוצרות מסיליקון הידרוג’ל (Lotrafilcon B) ומתאפיינות בעבירות חמצן מעולה. ניתן להשתמש בהן גם בשינה, עד 6 לילות ברצף. ה-ADD הוא 1.00, 2.00 או 2.50, המספר המקסימלי הוא מינוס 10, והקוטר – 14.2.

מחיר: 349 ש”ח ל-6 עדשות מולטיפוקל חודשיות.

עדשות יום + לילה Air Optix Night & Day Aqua

עדשות מומלצות חודשיות למי שרוצה שימוש רציף במשך כל 30 הימים. דגם ייחודי זה קיבל את אישור ה-FDA והוא מיוצר מסיליקון הידרוג’ל איכותי שמתאפיין בעבירות חמצן של 175 DK/T. נוחות השימוש מרבית גם בזכות הלחות שנשמרת לאורך כל תקופת ההרכבה וגם הודות לכך שאין צורך להשקיע זמן וטרחה בתחזוקתן של העדשות.

קוטר: 13.8, קימור: 8.4 או 8.6 לבחירתכם. טווח המספרים הוא מינוס 10 עד פלוס 6.

מחיר: 189 ש”ח ל-6 עדשות חודשיות (לעין אחת). בקניית שתי אריזות תקבלו עדשה נוספת בחינם.

עדשות Acuvue Vita של ג’ונסון אנד ג’ונסון

עדשות מגע מומלצות חודשיות של החברה המובילה שמקפידה להשקיע משאבים רבים במחקר ובפיתוח. עדשות Acuvue Vita שומרות על רמת לחות גבוהה לאורך כל שעות היום, בזכות טכנולוגיה בלעדית ל-Johnson & Johnson שנקראת HydraMax.

החומר שממנו מיוצרות העדשות הוא Senofilcon C ויש בהן 41% מים. קוטר: 14, קימור: 8.4, טווח מספרים: מינוס 12 עד פלוס 8.

מחיר: 180 ש”ח לאריזה של 6 עדשות מגע חודשיות (לעין אחת). בקניית שתי אריזות המחיר של כל אחת מהן הוא 135 ש”ח בלבד.

מחירים נמוכים, משלוח חינם, אפשרות החלפה

אם המרשם שלכם עדכני ומדויק, תוכלו להזמין כל אחד מאותם דגמי עדשות מגע מומלצות יומיות וחודשיות ישירות מהאתר, במחירים נמוכים, ללא טרחה ובמשלוח חינם. כל המוצרים של “עדשות” הם בעלי תוקף ארוך, ועוד תורמת לראש השקט אפשרות ההחלפה אם המספר שלכם משתנה.

אופציה נוספת שתוכלו להיעזר בה היא בדיקת התאמה מקצועית, ע”י אופטומטריסטית מוסמכת – גם כן בחינם. הבדיקה מתבצעת בסניף הפיזי של עדשות, ברחוב דיזינגוף 332 תל אביב. הבקיאות המקצועית של האופטומטריסטית תסייע לכם גם לדעת מהו הדגם הספציפי האופטימלי עבורכם, גם אם אתם מעדיפים עדשות מגע יומיות וגם אם חודשיות.

0