cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע סולוטיקה (Solotica) – דגמים מומלצים

סולוטיקה (Solotica) היא יצרנית עדשות מגע צבעוניות מהוותיקות והמובילות בעולם. מוצרי החברה הברזילאית מבוססים על חומרי גלם איכותיים ועל טכנולוגיות מתקדמות, כך שהתוצאה היא עדשות יפות ולא פחות חשוב, נוחות מאוד להרכבה. בעמוד זה תמצאו פירוט של יתרונות עדשות המגע של סולוטיקה, מידע אודות דגמים ספציפיים והמלצות שיעזרו לכם ולכן לבחור נכון עדשות אופטימליות.

לאסתטיקה בלבד וגם לתיקון הראייה

חשוב להדגיש שגם עדשות מגע צבעוניות יכולות לשמש כמובן גם לתיקון הראייה ולא “רק” כאלמנט שמעצים את יופי הפנים. זהו גם היתרון המשמעותי ביותר של עדשות סולוטיקה – למרות ההתמחות במציאת גוונים מעניינים ומחמיאים, החברה מקפידה גם על ייצור עדשות שמספקות תיקון אופטי אופטימלי.

מבחר גוונים, עם פס תוחם ובלעדיו

העין שלנו בנויה כך שבמרכז שלה ישנו אישון שהוא החלק הכהה. את האישון מקיפה הקשתית, ושכבה זו אחראית למעשה לצבע העיניים. לקשתית יש מעין מסגרת מובחנת, אם תרצו קו תוחם, ולכן יש שני סוגים של עדשות מגע צבעוניות: עם קו תוחם משלהן או בלעדיו.

הבחירה בין שתי האופציות היא בהתאם למטרת הרכבת העדשות – אם רוצים להדגיש את הגוון הקיים ולהפוך אותו לנוכח יותר, מומלץ לבחור דגם ללא קו תוחם, ואם רוצים צבע חדש לגמרי עדיפות העדשות שיש בהן קו תוחם.

עדשות מגע סולוטיקה מהסדרות השונות מוצעות גם עם קו תוחם וגם בלעדיו. החלטה נוספת היא כמובן הגוון, וגם מבחינה זו סולוטיקה מקנה חופש בחירה נרחב. בין השאר תוכלו למצוא עדשות בשלל גוונים של כחול וירוק ובהם Quartz, Crystal, Amber, Aquamarine, Topazio, Esmeralda, Ocre ועוד.

עדשות מגע צבעוניות חודשיות או שנתיות נוחות מאוד להרכבה

העדשות של סולוטיקה מתאפיינות גם בנוחות שימוש מרבית, וזאת בזכות הרכות, הגמישות והיכולת שלהן לשמור על לחות גם כשהן נמצאות בעין לאורך כל שעות היום. הן מתאימות מאוד למי שסובל או סובלת מיובש בעין ומאדמומיות, גם כשבוחרים בעדשות חודשיות וגם באלה השנתיות.

חשוב מאוד: יש להימנע משימוש בעדשות לטווח ארוך לפרק זמן ארוך מדי – עדשות מגע חודשיות מיועדות להרכבה רק במשך חודש ימים ממועד פתיחת האריזה, גם אם לא הרכבתם את העדשה בכל יום ויום במהלך החודש. המשך השימוש חושף אותך לזיהומים ודלקות.

מאותה סיבה גם אסור להעביר עדשות מאדם לאדם, גם אם השתמשתם בעדשה הצבעונית פעם אחת בלבד.

עדשות מגע סולוטיקה – דגמים מומלצים

“עדשות” מציעה את הדגמים המתקדמים ביותר של עדשות מגע סולוטיקה מהסדרות Solflex Natural ו-Hidrocor. בפרט מומלצות העדשות הבאות:

עדשות צבעוניות חודשיות Solotica Solflex Natural Colors – ללא מספר

עדשות מגע חודשיות שמגיעות ב-7 גוונים אפשריים: Cristal, Esmeralda, Mel, Quartz, Topazio, Verde, Ocre.

העדשות משתלבות עם הצבע הקיים ויוצרות איתו מראה טבעי ומחמיא מאוד.

מאפיינים: קוטר 14.2, קימור 8.7. מרכיבים: Polymacon 62%, מים 38%. מחיר: 170 ש”ח לזוג עדשות.

עדשות צבעוניות חודשיות Solotica Solflex Natural Colors – עם מספר

כמו הדגם הקודם, גם עדשות מגע סולוטיקה מסוג זה מגיעות ב-7 גוונים ומאפשרות ליצור צבע עיניים ייחודי על בסיס זה הקיים. הקוטר, הקימור והמרכיבים זהים גם כן לעדשות ללא המספר. טווח המספרים הוא בין מינוס אחת למינוס חמש, והמחיר לאריזה עם 2 עדשות הוא 195 ש”ח.

עדשות סולוטיקה שנתיות Hidrocor – עם מספר או בלעדיו

עדשות מגע צבעוניות שנתיות שכוללות Polymacon (62%) ומים (38%). עדשות אלה לא כוללות פס תוחם והן מתאימות למי שרוצה לחזק את הגוון הקיים מבלי להגיע למראה דומיננטי מאוד.

טווח המספרים האפשרי הוא בין מינוס 1 למינוס 15. ניתן לקנות עדשות Hidrocor שנתיות גם ללא מספר. הגוונים הקיימים הם Ipanema, Aquamarine, Jade, Safira, Buzios, Parati ו-Copacabana – חשוב לציין שבחלק מטווח המספרים קיימים רק חלק מהצבעים, וכך גם כשבוחרים עדשות ללא מספר אלא ליופי בלבד.

קוטר: 14.2. קימור: 8.7. מחיר: 390 ש”ח לזוג עדשות עם מספר, 350 ש”ח לזוג עדשות ללא מספר.

בדיקות התאמה מקצועיות – בחינם!

עדשות מגע צבעוניות עם מספר מחייבות מן הסתם מרשם. אם אין לך מרשם כזה, וגם כשפשוט רוצים להיות בטוחים שהמספר אכן עדכני, ניתן להגיע לחנות של “עדשות” ברחוב דיזינגוף בתל אביב – ולעבור בדיקה מקצועית ע”י אופטומטריסטית מוסמכת ועתירת ניסיון. הבדיקה מתבצעת ללא תשלום וגם ללא כל מחויבות מצדך.

כאן באתר (וגם בחנות, כמובן) ממתין לך שלל דגמים של עדשות מגע סולוטיקה, מכל הסוגים – עם מספר ובלעדיו, עם פס תוחם ובלעדיו, בכל גוון קיים, לחודש או לשנה. כל העדשות הן מקוריות של היבואן הרשמי, ובזכות האינטרנט מוצעות במחירים אטרקטיביים. המשלוח עצמו חינם ומהיר, וחוסך לכם לא “רק” כסף אלא גם זמן יקר וטרחה.

0