cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע סקלרליות מתקדמות

עיוותים שונים של קרנית העין, ובפרט קרטוקונוס, מחייבים פתרונות מיוחדים ובעיקר התאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של כל מטופל ומטופלת. “עדשות” מציעה מענה אפקטיבי מאוד ללקויות הראייה שנגרמות עקב התעוותות הקרנית – באמצעות עדשות סקלרליות וסמי סקלרליות מתקדמות.

באילו מצבים העדשות הסקלרליות המתקדמות מהוות פתרון מתאים?

המצב הנפוץ ביותר שבו מומלץ להרכיב עדשות מגע סקלרליות או עדשות מגע סמי סקלרליות הוא קרטוקונוס. קרטוקנוס הינה מחלת עיניים שבה צורתה של הקרנית הופכת מכדור לחרוט, וכתוצאה מכך ישנה ירידה באיכות הראייה – בעיקר בחושך, של אובייקטים רחוקים מהעין ושל פריטים בהירים על רקע כהה ולהפך.

אי הסדירות של הקרנית הופכת את עדשות המגע הרגילות (וגם את המשקפיים הרגילים) לפחות יעילים, ומחייבת פתרון אחר.

מקרה נוסף שבו עדשות סקלרליות או סמי סקלרליות מספקות את התיקון הנדרש לראייה באופן הנכון ביותר הוא אחרי השתלות קרנית, וכן לאחר תהליכים כירורגיים אחרים בעין.

יובש קיצוני בעין, הפרעות כרוניות שקשורות לעפעפיים והפרעות בראייה שקשורות לשטח העין הקדמי הם עוד בעיות שהפתרון עבורן עשוי להיות עדשות מגע סמי סקלרליות מתקדמות.

אם אתם מרכיבים עדשות מגע קשות נושמות, ומרגישים אי נוחות מסוימת – ייתכן שהמעבר לעדשות הסקלרליות יעזור לכם לשדרג את המצב מבחינת הנוחות (מבלי לוותר על איכות התיקון האופטי).

היתרונות של עדשות המגע הסקלרליות שאנחנו מציעים

אם גם עבורכם הפתרון המומלץ הוא עדשות מגע סמי סקלרליות או סקלרליות, כדאי לכם להכיר את היתרונות של המוצר שמוצע ע”י “עדשות”

* עבירות חמצן גבוהה – בזכות התכנון החכם של העדשה והיותה דקה.

* קוטר קטן יחסית – 15.6 (ניתן לקנות את העדשות המתקדמות בקוטר 16 או 16.4, בהתאם למידות הספציפיות של הקרנית ושל לובן העין אצלכם).

* ייצור טורי קדמי – במידה והמרשם דורש תיקון לצילינדר.

* חישוב מדויק – חישוב כל הפרמטרים הרלוונטיים של העדשות מתבצע בעזרת מחשבון, כך שמובטחת התאמה מלאה לכל מטופל ומטופלת, ולכן גם תיקון אופטימלי.

המאפיינים החשובים הנוספים של עדשות מגע סקלרליות

עדשות מגע סמי סקלרליות הן עדשות נושמות גמישות שמתאפיין בקוטר גדול יותר מזה של הקרנית. בהתאם הן מונחות על הסקלרה, שכבת לובן העין, ולא על הקרנית עצמה – ולכן מתאימות לחולי קרטוקונוס ולבעלות ובעלי עיוותים אחרים בקרנית.

מאפיין חשוב נוסף הוא החומר שממנו מיוצרות עדשות מגע אלה – חומר שמבטיח רמת עבירות לחמצן גבוהה. בהתאם העין נשמרת לחה והקרנית זוכה לשכבת הגנה חשובה בזכות הנוזל שמוכנס עם העדשה אל העין.

התאמה מקצועית – בחינם!

בחנות של “עדשות” בתל אביב (דיזינגוף 322) ישנו חדר בדיקה משוכלל שמופעל ע”י אופטומטריסטית מנוסה. ניתן להגיע אל החנות ולעבור בדיקת התאמה מקצועית, ללא כל עלות וללא כל מחויבות מצדכם – המחויבות היא רק שלנו לבצע את האבחון המדויק ביותר, כך שתוכלו לדעת מהן עדשות המגע האידיאליות עבורכם.

לאחר שכבר יהיה לכם את המרשם המדויק לסוג העדשות הנכון, תוכלו לקנות אותן דרך האתר, בנוחות, ללא טרחה ובמחירים משתלמים במיוחד – כולל העדשות הסקלרליות המתקדמות ומרובות היתרונות. לפרטים ולתיאום התקשרו – 03-5445090

 

0