cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע פרש לוק

עדשות מגע פרש לוק

תיקון לקות ראייה באמצעות עדשות מגע עשוי לשפר גם את האסתטיות של העיניים ואיתן את מראה הפנים באופן כללי. עדשות פרש לוק (FreshLook) הן דרך מעולה ליהנות גם מראייה מיטבית וגם ממראה מרשים.

קניית עדשות מגע פרש לוק כאן באתר חוסכת לכם זמן יקר ומאפשרת לכם לנצל את היתרונות שלהן בעלות אטרקטיבית. אם תרצו מידע נוסף אודות עדשות אלה תוכלו למצוא אותו כאן בעמוד, ועוד כדאי לדעת שבחנות הפיזית שלנו, ברחוב דיזינגוף 332 בתל אביב, מתבצעות בדיקות התאמה מקצועיות לעדשות – בחינם.

פרש לוק מבית אלקון – עדשות מגע איכותיות במיוחד

עדשות מגע פרש לוק הן עוד סדרת עדשות איכותיות מאוד מבית אלקון, אחת החברות המובילות בעולם בתחום תיקון הראייה ובריאות העין. אלקון (ALCON) הייתה חנות קטנה בטקסס שהקימו שני רוקחים ב-1945.

עם השנים התרחב מלאי המוצרים והפתרונות של אלקון, שבין השאר גם רכשה חברות שונות שפיתחו טכנולוגיות מתקדמות ובפרט לייצור עדשות מגע. אלקון נעזרת במחקרים רלוונטיים שמבוצעים במדינות שונות ברחבי העולם, ומעסיקה כ-11,000 עובדות ועובדים, גם כן במגוון רחב של מדינות.

עדשות FreshLook, גם עם מספר וגם בלי מספר, עוברות בקרת ייצור מחמירה ומספקות מקסימום תועלת בלי לסכן את בריאות העין.

עדשות מגע פרש לוק יומיות FreshLook One Day Color

עדשות FreshLook One Day Colors מבוססות על טכנולוגיה חדשנית שמבטיחה מראה טבעי ומחמיא. עדשות מגע יומיות צבעוניות אלה הן דקות ומאפשרות מעבר חמצן, ולכן נוחות להרכבה. ניתן לבחור בין 4 גוונים שכולם משתלבים עם הצבע הטבעי של העין ומדגישים אותו: כחול, אפור, ירוק ושקד. החומר שממנו מיוצרות העדשות הוא nelfilcon A ויש בהן 69% מים.

קוטר: 13.8, קימור: 8.6, ניתן לקנות עדשות פרש לוק יומיות עבור המספרים 0 עד מינוס 6 וגם ללא מספר.

מחיר: 89 ש”ח ל-10 עדשות.

עדשות מגע חודשיות צבעוניות FreshLook Colorblends

עדשות FreshLook Colorblends מיועדות לשימוש של עד חודש אחד. החומר שממנו הן עשויות הוא פולימר בשם phemfilcon, ויש בהן 45% מים. הקוטר שלהן הוא 14.5 והקימור – 8.6.

בסדרת דגמי עדשות מגע צבעוניות חודשיות אלה יש 12 גוונים שונים שמייצרים שינוי עדין אבל מוחשי בצבע העיניים. עדשות FreshLook Colorblends מתאימות גם לבעלי עיניים כהות וגם לבעלי עיניים בהירות, כשבכל מקרה התוצאה מושפעת גם מהצבע המקורי וגם מהתוספת, כך שניתן ליצור שילוב מעניין ומרשים במיוחד.

הגוונים הקיימים הם כחול, ירוק, אפור, חום, דבש, טורקיז, שקד, ספיר וגוונים ייחודיים כגון Gemstone Green, Sterling Gray ו-Brilliant Blue.

טווח המספרים של עדשות מגע פרש לוק לשימוש חודשי הוא מינוס 8 עד פלוס 6.

מחיר: 88 ש”ח לאריזה של 2 עדשות חודשיות. בקנייה מראש לשנה המחיר של כל האריזה הוא 82.5 ש”ח בלבד.

משלוח חינם, אפשרויות החלפה אם המרשם משתנה

אם יש לכם מרשם עדכני, תוכלו ליהנות מכל היתרונות של עדשות מגע פרש לוק גם בלי לצאת מהבית ולבזבז זמן רב על נסיעות, חיפושי חנייה, המתנה לאוטובוסים וכו’ – היום יותר ויותר אנשים קונים עדשות מגע, כמו מבחר רחב של מוצרים אחרים, דרך האינטרנט, בפשטות ובקלות. המשלוחים מאתר “עדשות” הם בחינם ומגיעים תוך זמן קצר, ואם המרשם שלכם ישתנה בעתיד ועדיין לא השתמשתם בכל העדשות – תוכלו להחליף אריזה (סגורה, כמובן) בחדשה על סמך המרשם המעודכן.

הערה: המידע המוצג באתר זה הינו לשימוש מסירת מידע בלבד, ואינו מחליף את הוראות רופא העניים ו/או אופטומטריסט שלך. חלה חובה להיבדק קבוע ולפעול תמיד לפי הוראות רופא העניים או האופטומטריסט שלך בכל הקשור בטיפול בעינייך ובעדשות המגע.

0