cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע שנתיות – דגמים נבחרים

עדשות מגע שנתיות

עדשות מגע שנתיות הן דרך מצוינת לחסוך זמן וכסף – בדומה למוצרים רבים אחרים, השימוש ארוך הטווח הופך את העלות של העדשות לנמוכה בהשוואה ל-365 עדשות יומיות, 26 עדשות דו שבועיות או 12 עדשות חודשיות, וגם אין צורך לדאוג שהאריזה עומדת להסתיים ולמהר להצטייד בעדשות חדשות בתדירות גבוהה יחסית. בעמוד זה תמצאו סקירה של דגמי עדשות מגע שנתיות וכן טיפים לשימוש מושכל וקנייה חכמה.

עדשות מגע צילינדר Toric Lite

אחד המצבים שבהם מומלצת במיוחד רכישת עדשות מגע שנתיות היא כשיש אסטיגמציה – לקות ראייה שמוכרת גם בשם העממי “צילינדר”. במקרים אלה נדרשת התאמה מדויקת למאפיינים הספציפיים של העין, וכן איכות גבוהה מאוד כדי להבטיח תיקון אופטי אופטימלי, וכשמייצרים עדשה לשנה שלמה ניתן להשקיע בה יותר.

עדשות מגע צילינדר שנתיות Toric Lite מיוצרות ע”י חברת סופלקס (Soflex). זוהי חברה ישראלית שהוקמה כבר ב-1982, זכתה להצלחה מרשימה בארץ וגם בחו”ל, וההוכחה הטובה ביותר לאיכות המוצרים שלה היא העובדה שב-2016 סופלקס נרכשה ע”י קופרויז’ן.

הסוג הספציפי הזה של העדשות מיוצר מ-Filcon II ומכיל 58% מים. בהתאם נוחות ההרכבה של העדשות השנתיות גבוהה במיוחד, ובנוסף הן מגינות על בריאות העין.

עדשות מגע Toric Lite מתאימות לבעלי ובעלות צילינדר של עד 15. את הקוטר ניתן לבחור מבין 3 אפשרויות: 13.5, 14.5 ו-15. הקימור הוא 8.1, 8.4, 8.7, 9, 9.3 או 9.6, ומבחינת המספר הטווח הוא החל ממינוס 20 ועד פלוס 20 – ובקיצור, התאמה מלאה לכל עין.

מחיר: 1,000 ש”ח לזוג עדשות.

עדשות מגע מולטיפוקל Eye-Q Toric

עוד מצב שבו היתרונות של עדשות מגע שנתיות באים לידי ביטוי מרבי הוא כשיש צורך במולטיפוקל. גם הפתרון לקושי להבחין בפרטים הן במבט לרחוק והן במבט לקרוב (וגם בטווחי הביניים) חייב להיות מותאם באופן מושלם לכל אדם, ולכן כדאי להשקיע בעדשות שנתיות.

עדשות מגע מולטיפוקל שנתיות Eye-Q Toric מיוצרות ע”י סופלקס, כאמור אחד המותגים המובילים בתחום ובפרט מאז שהוא שייך לענקית העדשות העולמית CooperVision. העדשות מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית שמבטיחה שהן יהיו דקות במיוחד בשוליים. התועלת כפולה: חדות ראייה מקסימלית ומעבר יעיל בין המרחקים השונים. למרות היותה דקה, עדשת Eye-Q Toric מתאפיינת ביציבות גבוהה והיא נוחה לשימוש גם כשהיא בעין במשך שעות רבות ברציפות.

עדשות מגע שנתיות מולטיפוקל אלה מגיעות בקוטר 14.5. הקימור הוא 8.3, 8.6 או 8.9, ה-ADD הוא 2.25 או 2.75, ומבחינת טווח המספרים ניתן להגיע עד למינוס 20. החומר שממנו עשויות העדשות הוא Filcon II והן מכילות 58% מים.

מחיר: 1,000 ש”ח (לכל עדשה).

עדשות מגע צילינדר + מולטיפוקל Eye-Q Toric

הסיבה העיקרית לרכישתה של סופלקס ע”י קופרויז’ן הייתה המצוינות של החברה הישראלית בייצור עדשות מגע מיוחדות. עבור בעלי ובעלות צילינדר שזקוקים במקביל גם למולטיפוקל כדי להבטיח ראייה תקינה בכל מצב, נדרשות באופן טבעי עדשות מדויקות מאוד. הפתרון של סופלקס הוא עדשות מסיליקון הידרוג’ל (החומר הספציפי הוא Filcon II) שכוללות גם תוספת לקריאה וגם תיקון לאסטיגמציה.

יתרון נוסף של עדשות מגע שנתיות צילינדר ומולטיפוקל Eye-Q Toric הוא היכולת שלהן לשמור על העיניים ועל הבריאות שלהן – נושא רגיש במיוחד כשיש מספר לקויות (גם צילינדר, גם רוחק ראייה וגם קוצר ראייה).

עדשות אלה מתאימות לצילינדרים של עד מינוס 6. ה-ADD הוא 2.25 או 2.75, הקימור נמצא בטווח שבין 8.1 ל-9.6, וטווח המספרים הוא בין מינוס 20 לפלוס 10.

מחיר: 1,100 ש”ח לכל עדשה.

איך לבחור את העדשות האידיאליות ואיך לשמור עליהן?

כשקונים עדשות מגע שנתיות, ובפרט כשישנן מספר לקויות ראייה, חשוב מאוד לבחור את הדגם האידיאלי ולהסתמך על מרשם עדכני ומדויק.

בחנות הפיזית של עדשות, שממוקמת בקצה רחוב דיזינגוף בתל אביב (בקרבת הנמל) מתבצעות בדיקות התאמה מקצועיות – ללא עלות כספית. את הבדיקות מבצעת אופטומטריסטית מוסמכת והיא גם תוכל לייעץ לכם מהן העדשות הנכונות עבורכם ולהדריך אתכם בשימוש יעיל (ייעוץ רלוונטי במיוחד למי שמתחילים להשתמש בעדשות מולטיפוקל).

כל העדשות שנמכרות אצלנו הן בעלות תוקף של לפחות שנתיים כך שאין חשש לקניית מוצר שתוקפו יפוג בקרוב. אם תרכשו דרך האתר תיהנו ממשלוח חינם וכמובן שתחסכו גם את הזמן היקר שנדרש להגעה לחנות (אם ממילא כבר יש לכם מרשם עדכני).

המלצה חשובה נוספת היא לשמור על העדשות באופן מוקפד. על-מנת שלא יצטברו על עדשות שנתיות חיידקים או חומרים לא רצויים אחרים, יש לחטא אותן באמצעות תמיסה ייעודית מדי יום ולאחסן אותן במיכל שמספק להן את ההגנה הנחוצה להן. גם תמיסות תוכלו למצוא אצלנו במחירים משתלמים, וכך להפיק מקסימום תועלות מעדשות המגע השנתיות בראש שקט באמת.

0