cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות מגע ACUVUE – דגמים ויתרונות

עדשות מגע ACUVUE

עדשות מגע הן מוצר שמתאים מאוד לאורח החיים המודרני ולכן הביקוש אליהן נמצא במגמת עלייה קבועה ומשמעותית. כשהביקוש עולה, ההיצע מתרחב והחברות השונות שמייצרות עדשות מגע יכולות להשקיע משאבים רבים במחקר ובפיתוח של דגמים מתקדמים. מי שמצטיינת בכך היא ג’ונסון אנד ג’ונסון – חברה ותיקה שמתאפיינת בחדשנות ובין השאר היא זו שהביאה לעולם בסוף המאה הקודמת את עדשות המגע היומיות.

סדרת הדגל של ג’ונסון אנד ג’ונסון היא ACUVUE – והמידע בעמוד זה יעזור לכם להבין מדוע.

היתרונות של עדשות מגע ACUVUE מבית ג’ונסון אנד ג’ונסון

מקסימום נוחות

עדשות מגע ACUVUE מיוצרות מתוך מחשבה על נוחות ההרכבה, כולל בתנאים לא פשוטים. במקרים רבים אנחנו נחשפים לאבק או נמצאים בסביבה יבשה (למשל כשמופעל מזגן לקירור או לחימום), ולכן רק עדשות מגע שמבוססות על טכנולוגיות חכמות יהיו נוכחות להרכבה.

באופן דומה השימוש הממושך מאוד במסכים מחייב בחירה בעדשות מגע שמצליחות לשמר את הלחות הרצויה – ובקיצור, עדשות מבית ג’ונסון אנד ג’ונסון.

מקסימום חופש בחירה לגבי תדירות ההחלפה של העדשות

סדרת עדשות ACUVUE כוללת גם דגמים לשימוש דו-שבועי, כך שתוכלו לבחור את תדירות ההחלפה האופטימלית מבחינתכם. כשאתם בוחרים עדשות מגע לשבועיים של ג’ונסון אנד ג’ונסון, ובפרט אלה של ACUVUE, אתם יודעים בוודאות שגם ביום ה-14 איכות תיקון הראייה תהיה בדיוק כמו ביום הראשון. גם רמת הבטיחות של העדשות ורמת הנוחות נשמרות לאורך כל תקופת השימוש בזכות התכנון החכם של דגמים אלה.

מקסימום התאמה לעיניים רגישות

עדשות מגע ACUVUE מספקות פתרון יעיל במיוחד לכל סוגי הרגישויות: עיניים עייפות, יובש בעין, רגישות לקרינת השמש, אלרגיות, גירויים וכו’. בין השאר הן מתאפיינות ברמה גבוהה מאוד של חסימת קרני ה-UVA וה-UVB.

מקסימום פתרון לצרכים ספציפיים

דגמים ייעודיים לבעלי אסטיגמציה (צילינדר) ודגמי עדשות מגע מולטיפוקל מבטיחים שכל מי שזקוק או זקוקה לפתרון לתיקון הראייה יוכלו למצוא פתרון מעולה עם ACUVUE.

הטכנולוגיות המתקדמות של סדרת ACUVUE

הדגמים השונים של עדשות ACUVUE כוללים כמה מהטכנולוגיות החכמות ביותר בתחום. כך למשל עדשות ACUVUE® OASYS with Transitions™ יודעות להסתגל לכמות האור בכל מקום ובכל נקודת זמן, ולהתבהר ולהתכהות לפי הצורך.

טכנולוגיה אחרת – HYDRACLEAR® PLUS – יודעת לחקות במדויק את המנגנונים הטבעיים של בלוטות הדמעות ולכן היא פותרת את בעיית העייפות בעיניים אחרי שימוש ממושך בעדשות מגע.

דוגמה נוספת היא טכנולוגיית ®LACREON שמשמרת רמת לחות מדויקת לאורך זמן כך שגם בסוף היום הרכבת עדשות המגע נוחה לגמרי.

דגמים נבחרים

סדרת עדשות מגע יומיות ACUVUE כוללת בין השאר את 1-DAY ACUVUE® TruEye מסיליקון הידרוג’ל איכותי שמבטיח עבירות חמצן מרבית, את 1-DAY ACUVUE OASYS® שכוללות מארג עשיר במיוחד של מולקולות מחקות דמעות להבטחת לחות מיטבית, ואת 1-DAY ACUVUE® MOIST for ASTIGMATISM עם טווח של 2,260 פרמטרים כך שהן מתאימות לכמעט 90% מכלל הצילינדרים.

עדשות מגע ACUVUE דו שבועיות כוללות בין השאר את ACUVUE OASYS® עם טכנולוגיית ה-HYDRACLEAR® PLUS ועם מקדם החיכוך הנמוך שבזכותו העפעפיים מחליקים בקלות על פני העדשה, ואת ACUVUE® OASYS with Transitions™ Light Intelligent Technology שמשנות את מידת הבהירות שלהן בהתאם לתנאי הסביבה וכך מספקות ראייה אופטימלית בכל שעות היממה ובכל מקום.

0