cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות צבע יומיות – דגמים מומלצים

עדשות צבע יומיות

האפשרות לבחור בכל בוקר מה יהיה צבע העיניים היא אופציה קורצת מאוד. בזכות עדשות צבע יומיות אפשר לשנות לא רק את הגוון של העיניים אלא את המראה של הפנים באופן כללי. בעידן שבו אסתטיות היא ערך בעל חשיבות רבה מאוד, ובנוסף כולנו אוהבים לגוון ולהתחדש, העדשות הצבעוניות היומיות הן מוצר מבוקש – וקל להבין למה. בעמוד זה תמצאו הסברים על היתרונות של עדשות אלה, הסוגים השונים הקיימים, דגמים נבחרים וגם המלצות שיעזרו לכם להפיק מקסימום תועלת במינימום עלות.

היתרונות של עדשות הצבע היומיות

עדשות צבע יומיות משלבות את היתרונות של עדשות צבעוניות ואת אלה של העדשות היומיות.

היתרון הראשון מתבלט מיד לעין – האפשרות להעניק לפנים מראה מרשים, כזה שתמיד חלמתם עליו, וכאמור גם לגוון ואפילו מדי יום לצאת אל העולם עם לוק חדש ומפתיע. בנוסף, עדשות יומיות צבעוניות לא זקוקות לתחזוקה: מרכיבים, נהנים ובסוף היום פשוט זורקים את העדשות המשומשות. העדשות היומיות מתאפיינות גם בעבירות חמצן טובה מאוד, ולכן הרכבתן נוחה, וגם לכך יש כמובן משמעות כשמתלבטים בין כל האפשרויות הרבות הקיימות כיום.

הסוגים השונים של עדשות יומיות צבעוניות

כשמתחילים לחפש עדשות צבע יומיות מגלים עד מהרה שיש חופש בחירה נרחב מאוד.

הפרמטר הראשון הוא הסוג של הצבעוניות. אופציה אחת היא עדשות שממש משנות את הצבע הקיים ואופציה שנייה היא עדשות שמבליטות את הגוון העכשווי ומוסיפות לו עוד רובד מעניין. בהקשר זה כדאי ללמוד מעט על המבנה של העין האנושית: במרכז איבר זה נמצא האישון, שהוא החלק הכהה. סביב האישון ישנה שכבה שנקראת קשתית, והיא גם זו שמעניקה לעין את הצבע. אם תתבוננו במראה, תוכלו לראות שסביב הקשתית ישנו פס – אם תרצו קו תוחם.

הסוג הראשון של עדשות המגע הוא בעל “גוון אטום” והוא כאמור מקנה לעיניים שלכם צבע חדש לגמרי. הסוג השני מוגדר כבעל “גוון משופר” והוא כאמור מוסיף עומק לצבע הקיים מבלי ליצור מראה דומיננטי יתר על המדינה וכמובן לא מלאכותי או מאולץ. בעדשות אלה יש בדרך כלל גם פס תוחם. החלק המרכזי בעדשה נשאר בכל מקרה שקוף על-מנת שהאישון לא יכוסה.

הפרמטר השני הוא הצבע הספציפי שאותו ניתן לבחור מבין שלל אפשרויות. בפרט ישנם גוונים שונים של כחול, ירוק, טורקיז ואפור, וגם גוונים חומים מעניינים הם אופציה שכדאי לשקול.

עדשות צבעוניות עם מספר ובלי מספר

כדאי לדעת שעדשות הצבע היומיות הן אופציה אפשרית גם עבור מי שזקוקים לתיקון אופטי וגם למי שלא. כלומר, תוכלו להשתמש בעדשות אלה גם אם המטרה שלכם היא “רק” לשנות את הצבע של העיניים או להדגיש אותו, וגם כשהתועלת כפולה – גם מענה לקוצר ראייה וגם גוון חדש ומרשים לעיניים.

עבור מי שהעדשות מהוות עבורו פריט גם אסתטי וגם פונקציונלי, טווח המספרים משתנה בהתאם לדגם הספציפי אבל בדרך כלל רוב בעלי לקות הראייה שמחייבת עדשות יוכלו להשתמש באלה הצבעוניות.

עדשות צבע יומיות FreshLook One Day

אחד הדגמים המובחרים של עדשות יומיות צבעוניות הוא One Day של המותג פרש לוק. מותג זה שייך לחברת אלקון, אחת מהחברות היותר מוערכות בתחום בריאות העין, ובהתאם גם FreshLook One Day הן עדשות שתוכלו לסמוך עליהן בלב שלם ולהפיק תועלת רבה מאוד מהרכבתן.

החומר שממנו מיוצרות עדשות צבע יומיות אלה הוא nelfilcon A ויש בהן 69% מים. בנוסף הן דקות מאוד ועבירות החמצן שלהן גבוהה – ובהתאם נוח מאוד להרכיב אותן. הטכנולוגיה המתקדמת שבה משתמשת אלקון מעניקה להן צבע מחמיא וטבעי שמשתלב היטב עם הצבע הקיים ויותר מראה ייחודי. הצבעים האפשריים הם כחול, ירוק, שקד ואפור.

נתונים נוספים: קוטר העדשה הוא 13.8, הקימור שלה הוא 8.6 וניתן להשיג את העדשות עבור המספרים עד מינוס 6 בהפרשים של רבע מספר (כלומר מינוס 6, מינוס 5.75, מינוס 5.5, מינוס 5.25 וכו’). כמו כן ניתן לבחור בעדשות ללא מספר, לשינוי אסתטי בלבד.

מחירים: אריזה של 10 עדשות עולה 89 ש”ח, אריזה של 60 עדשות – 470 ש”ח.

תוקף ארוך, משלוח מהיר ובדיקת התאמה חינם

כאן באתר “עדשות” תוכלו לרכוש עדשות צבע יומיות במחירים נמוכים ובפרט כאמור את FreshLook One Day המצוינות. בנוסף לחיסכון בזמן ולנוחות, הרווח שלכם כולל גם משלוח חינמי (ומהיר!) ואת הידיעה שלכל העדשות שאנחנו מוכרים יש תוקף ארוך כך שתוכלו להשתמש באריזה במשך זמן רב (אם אתם לא מרכיבים עדשות מדי יום, כמובן). אם רכשתם מספר אריזות והמרשם שלכם השתנה, תוכלו להחליף את האריזות הסגורות.

עוד אופציה מוצעת בחנות הפיזית שלנו, ברחוב דיזינגוף 332 בתל אביב – בדיקת התאמה חינם כדי שתוכלו להיות בטוחים שהמרשם שלכם עדכני. את הבדיקה מבצעת אופטומטריסטית בעלת ניסיון רב, שתוכל גם לייעץ לכם לגבי בחירת עדשות צבעוניות יומיות ושימוש בהם.

0