cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות צבע ללא מספר – דגמים מומלצים

עדשות צבע ללא מספר

עדשות המגע פותחו במקור על-מנת לאפשר לבעלי לקויות ראייה לראות היטב גם בלי משקפיים. השלב הבא, והמתבקש, הוא ייצור עדשות צבע ללא מספר – עבור מי שרואים מצוין אבל מבקשים לשנות את גוון העיניים. בעמוד זה תמצאו סקירה של עדשות צבעוניות שמגיעות ללא מספר, כלומר בלי לבצע תיקון אופטי, כך שתוכלו לבחור בין כל הדגמים את זה המתאים לכם ביותר.

עדשות צבעוניות יומיות ללא מספר פרש לוק

הדגם FreshLook One Day Color של המותג הנחשב פרש לוק מיוצר מ-nelfilcon A ויש בו 69% מים כך שנוחות ההרכבה שלו גבוהה מאוד. העדשות הן לשימוש יומי, והן מיועדות למי שרוצים להדגיש את צבע העיניים הנוכחי שלהם. הגוונים האפשריים לבחירה הם שקד, כחול, ירוק ואפור.

קוטר: 13.8, קימור: 8.6. מחיר: 89 ש”ח לאריזה של 10 עדשות צבע ללא מספר לשימוש יומי, או 470 ש”ח לאריזה של 60 עדשות.

עדשות צבע ללא מספר לשימוש חודשי Hidrocor

עדשות מגע צבעוניות של חברת סולוטיקה. גם עדשות אלה מיועדות למי שמבקשים שילוב מוצלח בין הצבע שלהן לצבע המקורי של העיניים ולא מראה דומיננטי מאוד. החומר ממנו מיוצרות עדשות המגע החודשיות Hidrocor Monthly הוא Polymacon ואחוז המים בהן הוא 38.

צבעים אפשריים: Quartzo, Ocre, Cristal, Topazio, Ambar.

קוטר: 14.2, קימור: 8.7.

מחיר: 179 ש”ח לאריזה שיש בה שתי עדשות חודשיות (לעין אחת).

עדשות שנתיות Hidrocor Rio

עדשות צבע ללא מספר וללא פס תוחם בגוונים Parati, Ipanema, Buzios ו-Copacabana. העדשות הן לשימוש שנתי, ומבליטות את הגוון הקיים של העיניים מבלי ליצור מראה דומיננטי מדי. חומר הגלם הוא Polymacon ותכולת המים היא 38%. קוטר: 14.2, קימור: 8.7.

מחיר: 350 ש”ח לכל עדשה.

עדשות צבע חודשיות Solotica Solflex Natural Colors

עדשות מגע ללא מספר תוצרת ברזיל שמתאימות במיוחד לבעלי עיניים בגוון כהה. הצבעים שבהם אפשר לקנות את הדגם הזה הם Mel, Cristal, Esmeralda, Quartzo, Topazio ו-Verda. החומר שממנו מיוצרות העדשות שמיועדות לשימוש חודשי הוא Polymacon, אחוז המים בהן הוא 38 והן נוחות מאוד גם להרכבה במשך שעות רבות ברציפות. הקוטר הוא 14.2 והקימור 8.7.

מחיר: 170 ש”ח לאריזה שיש בה 2 עדשות צבע חודשיות (לעין אחת).

עדשות מגע צבעוניות ללא מספר Geliflex

עדשות מגע חודשיות ללא מספר של החברה האוסטרלית ג’ליפלקס. החומר שממנו הן מיוצרות הוא Polyhema ויש בהן 43% מים. קימור: 8.6, קוטר: 14.2. הקצה שלהן דק במיוחד כך שהעדשה כמעט בלתי מורגשת ויש בהן גם מרכיב של הגנה בפני קרינת השמש.

לעדשות מגע אלה מבחר צבעים אפשריים: חום, שקד, אפור, כחול, ירוק, טורקיז, דבש וסגלגל. הן מעוצבות בשיטה מיוחדת שמשלבת 3 גוונים להבטחת מראה טבעי ומחמיא.

מחיר: 69 ש”ח לאריזה של 2 עדשות צבעוניות ללא מספר לשימוש חודשי (לעין אחת).

מחירים נמוכים, משלוח חינם

קניית עדשות צבע ללא מספר דרך אתר עדשות חוסכת לכם זמן יקר, וגם כסף – כל הדגמים הנבחרים הנ”ל מוצעים במחירים משתלמים במיוחד, והמשלוח עצמו הוא בחינם.

עוד כדאי לדעת שלכל העדשות הנמכרות על-ידינו תוקף ארוך כך שתוכלו להשתמש בהן ללא חשש. כמו כן מדובר במוצרים מקוריים של היבואנים הרשמיים, ובהתאם כאלה שעברו בקרת ייצור מחמירה. בהתאם שינוי צבע העין לא פוגע בבריאות האיבר הרגיש, כשבאופן טבעי חשוב להקפיד על הנחיות התחזוקה של העדשות הרב פעמיות.

0