cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות צבע עם מספר – דגמים מומלצים

עדשות צבע עם מספר

עדשות מגע הן דרך אפקטיבית מאוד לתקן לקויות ראייה. עבור מי שרוצה גם לשדרג את המראה החיצוני במקביל, באמצעות הבלטת צבע העיניים או אפילו שינוי הגוון הקיים, עדשות צבע עם מספר מספקות תועלת כפולה ומקסימום סיפוק. בעמוד זה תמצאו סקירה נרחבת של דגמי העדשות הנ”ל, כך שתוכלו לבחור את האופציה המתאימה ביותר עבורכם ספציפית. את כל הדגמים תוכלו לרכוש ישירות מהאתר, במחירים מוזלים ובמשלוח חינמי.

עדשות צבעוניות חודשיות Air Optix Colors

עדשות מגע צבעוניות עם מספר של חברת אלקון. מתאימות למספרים שבין מינוס 8 לפלוס 6. הקוטר שלהן הוא 14.2 והקימור 8.6. החומר שממנו מיוצרות עדשות Air Optix Colors הוא סיליקון הידרוג’ל Lotrafilcon B והן מכילות 55% מים לשימוש נוח גם במשך שעות רבות.

בנוסף לסיליקון הידרוג’ל שתורם לנוחות ההרכבה, יש בעדשות אלה מרכיב ייעודי להגברת הלחות והן מתאפיינות בעבירות חמצן טובה מאוד.

בהיבט האסתטי יש לעדשות החודשיות יכולת גם להשתלב עם הגוון הטבעי של העיניים וגם לשנותו. הצבעים הקיימים הם כחול, אפור, ירוק, חום, דבש, שקד (Hazel), ועוד 3 גוונים מיוחדים – Brilliant Blue, Gemstone Green ו-Sterling Grey.

מחיר: 164 ש”ח לאריזה של 2 עדשות חודשיות (לעין אחת). ניתן לרכוש מראש עדשות לשנה שלמה ובמקרה כזה מחיר כל אריזה הוא 155 ש”ח בלבד.

עדשות צבע חודשיות FreshLook Colorblends

עוד דגם של עדשות צבע עם מספר שכדאי להכיר הוא Colorblends של המותג פרש לוק, גם הוא של חברת אלקון.

העדשות החודשיות האלה מיוצרות מחומר בשם phemfilcon ויש בהן 55% מים. הן מגיעות ב-12 גוונים שונים ובהתאם מאפשרות ליצור צבע מדויק מאוד והתאמה מושלמת לעור הפנים. הגוונים הם ספיר, אמטיסט, טורקיז, שקד, דבש, חום, אפור, כחול, ירוק ו-3 הגוונים המיוחדים Brilliant Blue, Gemstone Green ו-Sterling Grey.

טווח מספרים: החל ממינוס 8 ועד פלוס 6. קוטר: 14.5, קימור 8.6.

מחיר: 88 ש”ח ל-2 עדשות חודשיות (לעין אחת). קניית 6 אריזות, כלומר לשנה שלמה, מוזילה את העלות של כל אריזה ל-82.5 ש”ח.

עדשות צבע עם מספר FreshLook Colors

דגם נוסף של המותג FreshLook. עדשות חודשיות שמתאימות לבעלי מספרים בטווח שבין מינוס 8 לפלוס 6, בקוטר 14.5 ובקימור 8.6. החומר שממנו מיוצרות עדשות מגע חודשיות אלה הוא phemfilcon והן כוללות 55% מים. הצבעים הקיימים עבור דגם זה הם ירוק, כחול, כחול ספיר, אפור ערפילי, שקד וסגול (Violet).

מחיר: 88 ש”ח ל-2 עדשות צבע עם מספר לשימוש חודשי (לעין אחת). בקנייה מראש של 6 אריזות המחיר של כל אריזה הוא 82.5 ש”ח בלבד.

עדשות צבע יומיות פרש לוק

למותג Fresh Look יש גם עדשות מגע צבעוניות עם מספר לשימוש יומי. בדגם זה טווח המספרים הוא עד מינוס 6 (מספרים שליליים בלבד, כלומר תיקון רק לקוצר ראייה). העדשות נוחות מאוד להרכבה בזכות היותן דקות מאוד והודות ל-69% מים, כשהחומר שממנו הן מיוצרות הוא nelfilcon A. הצבעים האפשריים הם שקד, ירוק, אפור וכחול. קוטר: 13.8, קימור: 8.6.

מחיר: 89 ש”ח לאריזה של 10 עדשות יומיות ו-470 ש”ח לאריזה של 60 עדשות יומיות.

עדשות צבע שנתיות Solotica Hidrocor Rio

עדשות צבע עם מספר לשימוש שנתי של חברת סולוטיקה שנחשבת לאחת המובילות בתחום. החומר שממנו מיוצרות עדשות אלה הוא Polymacon ויש בהן 38% מים. הגוונים מהם ניתן לבחור הם Ipanema, Buzios, Parati ו-Copacabana, וחשוב לציין כי בכל מקרה העדשה משתלבת עם הגוון המקורי של העין ולא יוצרת מראה דומיננטי. כמו כן לעדשות אלה אין פס תוחם.

קוטר: 14.2, קימור: 8.7, טווח מספרים: בין מינוס 10 למינוס 1.

מחיר: 390 ש”ח לעדשת צבע שנתית עם מספר.

עדשות צבעוניות חודשיות Solotica Hidrocor monthly

מבחינת הפרמטרים האופטיים והחומר שממנו מיוצרות העדשות, ה-Solotica Hidrocor Monthly זהות לעדשות השנתיות Hidrocor Rio. ההבדל הוא בקשת הצבעים האפשרית, כשעבור עדשות צבע חודשיות מדגם זה האופציות הן Cristal, Ocre, Quartzo, Topazio ו-Ambar.

מחיר: 195 ש”ח לאריזה של 2 עדשות צבעוניות עם מספר חודשיות (לעין אחת).

עדשות צבע עם מספר לשימוש חודשי Soflens Natural Colors

עדשות צבעוניות של Bausch & Lomb, יצרנית שמוכרת בזכות האיכות הגבוהה של העדשות שלה. החומר שממנו מיוצרות העדשות, שמיועדות לשימוש במשך חודש, הוא polymacon ויש בהן 38.6% מים. טכנולוגיה חדשנית מבטיחה מינימום אינטראקציה בין העדשה לבין העין ולכן נוחות ההרכבה שלהן מקסימלית.

טווח המספרים האפשרי הוא עד מינוס 6. הקוטר הוא 14 והקימור – 8.7. מבחינת הגוונים האפשרויות הן Amazon, Topaz, India, Jade, Emerald, Pacific, Platinum, Dark Hazel, Indigo ו-Aquamarine.

מחיר: 125 ש”ח לאריזה של 2 עדשות צבע עם מספר לחודש (לעין אחת). בעסקה שנתית מחיר האריזה הוא 109 ש”ח.

איך לוודא התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים שלכם ומחיר משתלם?

אם יש לכם מרשם עדכני, תוכלו להזמין עדשות צבעוניות עם מספר מכל דגם נבחר במחירים אטרקטיביים מאוד ובמשלוח חינם. לכל העדשות שאנחנו מוכרים דרך האתר תוקף ארוך כך שתוכלו להשתמש בהן ללא חשש, ואם המספר משתנה לאורך תקופת השימוש תוכלו להחזיר אריזה סגורה.

אופציה נוספת שאנחנו מציעים לכם כדי שתוכלו לדעת בוודאות שאתם מרכיבים עדשות צבע עם מספר שמייצרות את התיקון האופטי המדויק הדרוש לכם בנוסף לשינוי הצבע הרצוי הוא בדיקת התאמה. בדיקה זו מתבצעת ע”י אופטומטריסטית מוסמכת, ללא כל תשלום, בחנות הפיזית של “עדשות” (דיזינגוף 332 תל אביב).

הערה: המידע המוצג באתר זה הינו לשימוש מסירת מידע בלבד, ואינו מחליף את הוראות רופא העניים ו/או אופטומטריסט שלך. חלה חובה להיבדק קבוע ולפעול תמיד לפי הוראות רופא העניים או האופטומטריסט שלך בכל הקשור בטיפול בעינייך ובעדשות המגע.

0