cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות צבע שנתיות – דגמים מומלצים

בעידן שבו כולנו מחפשים גם פרקטיות וגם אסתטיות, עדשות צבע שנתיות הן באופן טבעי מוצר מבוקש. היתרונות של העדשות הצבעוניות – בין אם הן משמשות לתיקון הראייה ובין אם “רק” לשיפור המראה – מתווספים ליתרונות של השימוש ארוך הטווח, והתוצאה היא תועלת רבה מאוד. בעמוד זה תמצאו סקירה של דגמים נבחרים של עדשות צבעוניות לשימוש שנתי והמלצות שיעזרו לכם לבחור את האופציה המתאימה לכם ביותר.

למי מתאימות עדשות צבעוניות לשנה שלמה?

עדשות צבע הן דרך נהדרת לשדרג את המראה החיצוני. ישנם שני סוגים של עדשות צבעוניות – סוג אחד הוא כזה שמבליט את הגוון הקיים ולמעשה מקנה לכם נוכחות מובהקת יותר, והסוג השני הוא עדשות שמייצרות צבע חדש לגמרי בעיניים, ובעצם מראה שונה לגמרי לפנים כולן. בכל מקרה התוצאה היא מראה חדש ואיתו גם שיפור בדימוי העצמי ובמידה מסוימת אפילו יכולת להמציא את עצמכם מחדש.

בהתאם זהו גם קהל היעד של עדשות צבע שנתיות: אנשים שרוצים שינוי משמעותי, עם או בלי פתרון לתיקון הראייה, ובפרט מי שכבר יודעים מהו המראה הרצוי מבחינתם ובהתאם אילו עדשות ואיזה צבע מדויק יאפשרו להם להגיע לאותו מראה.

עדשות צבע שנתיות – דגמים נבחרים

בחנות של “עדשות” וכמובן כאן באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים של עדשות צבעוניות מכל הסוגים, ובפרט עדשות צבע שנתיות (וכמובן גם כאלה המיועדות לשימוש קצר יותר, חודש או יום). כל הדגמים הם של חברות איכותיות והתוקף של העדשות ארוך מאוד כך שתוכלו להרכיב אותן בראש שקט. כמו כן אנחנו מתחייבים למחירים אטרקטיביים, כך שמובטח לכם יחס עלות תועלת משתלם. לפניכם מספר דגמים מומלצים במיוחד:

עדשות צבעוניות לשנה עם מספר Hidrocor Rio

עדשות צבעוניות שנתיות של חברת סולוטיקה (Solotica). דגם זה מתאפיין בכך שאין לו פס תוחם, והוא מיועד לחדד את הצבע הקיים ולהוסיף לו עומק. הגוונים המוצעים הם Copacabana, Buzios, Parati ו-Ipanema, וכפי שניתן להבין מהשמות מדובר בעדשות צבעוניות בהשראת ברזיל וליתר דיוק הירוק והכחול המרהיבים של ריו דה ז’ניירו.

טווח המספרים שלהם מתאימות עדשות Hidrocor Rio הוא מינוס 1 עד מינוס 10. הקוטר שלהן הוא 14.2 והקימור 8.7. הן מיוצרות מחומר שנקרא Polymacon וכוללות 38% מים.

מחיר: 390 ש”ח לכל עדשה.

ניתן לרכוש דגם זה גם ללא מספר, ובמקרה כזה המחיר יהיה 350 ש”ח לכל עדשה.

עדשות צבע שנתית בלי מספר Solotica Hidrocor

הקולקציה המפורסמת ביותר של חברת סולוטיקה כוללת לא פחות מ-13 צבעים, כולם מבוססים על פיגמנטים מובחרים. עדשות מגע Hidrocor הן בעלות קימור 8.7 והקוטר שלהן הוא 14.2. הן מיוצרות מ-Polymacon ויש בהן 38% מים.

הצבעים האפשריים הם: Ice, Verda, Ocre, Mel, Ambar, Topazio, Safira, Aquamarine, Jade, Grafite, Quartzo, Avela וקריסטל.

מחיר: 350 ש”ח לעדשה. עדשות מסדרה זו עם מספר (בין מינוס 1 לבין מינוס 15) עולות 390 ש”ח.

עדשות שנתיות צבעוניות עם או בלי מספר Natural Colors

גם סדרת Natural Colors היא של סולוטיקה, אחת מיצרניות עדשות המגע הצבעוניות הטובות ביותר בעולם. בדגם זה טווח המספרים הוא בין מינוס 1 למינוס 15, וניתן גם להזמין עדשות ללא מספר. הקוטר בכל מקרה הוא 14.2 והקימור 8.7, והחומר שממנו עשויה העדשה הוא Polymacon.

הגוונים של סדרה זו מתאפיינים במראה טבעי במיוחד. האפשרויות לבחירתכם הן: Quartzo, Avela, Ambar, Mel, Ice, Crystal, Ocre, Topazio ו-Grafite.

מחיר: 350 ש”ח לעדשה בלי מספר, 390 ש”ח לעדשה עם מספר.

איך לבחור נכון עדשות צבעוניות שנתיות?

על-מנת להפיק מקסימום תועלת מהעדשות הצבעוניות המיועדות לשימוש ארוך טווח, חשוב לבחור דגם מתאים לכם. בפרט מתעצמת החשיבות כשמדובר על עדשות שמספקות גם תיקון ללקות הראייה, כלומר עדשות צבע עם מספר.

בחנות של “עדשות” ברחוב דיזינגוף בתל אביב תוכלו לעבור בדיקת התאמה מקצועית – ללא תשלום. את הבדיקה מבצעת אופטומטריסטית מוסמכת ומנוסה, וכך תוכלו גם לדעת מהו מצב הראייה העדכני בשתי העיניים וגם לקבל המלצות מותאמות ספציפית אליכם.

עוד כדאי לדעת שאם כבר יש לכם מרשם מעודכן, תוכלו להזמין את העדשות ישירות מהאתר – כשגם המשלוח הוא בחינם.

0