cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

עדשות שמיר – דגמים מומלצים

אנשים שזקוקים לעדשות מגע כדי לתקן לקות ראייה ומתלבטים בין אינספור הדגמים והאפשרויות שיש כיום מייחסים באופן טבעי משקל מסוים גם לזהות היצרנית. שמיר תעשיות אופטיקה בע”מ היא חברה ישראלית שנחשבת לאחת הטובות בעולם כולו – ולכן גם לכם כדאי להכיר את המוצרים שלה. בעמוד זה תמצאו מידע על החברה, דגמים נבחרים שהיא מציעה והמלצות לבחירה מושכלת שמובילה למקסימום נחת ותועלת מהעדשות.

50 שנות ניסיון, 23 מעבדות ברחבי העולם

שמיר תעשיות אופטיקה הוקמה כבר ב-1972 בקיבוץ שמיר, על בסיס שיתוף פעולה עם חברה אמריקאית בשם KMS. חברי הקיבוץ שבגליל העליון הבינו שכדאי להוסיף עוד ענפי פעילות על החקלאות, ועד מהרה ההשקעה השתלמה ופעילות המפעל הלכה והתרחבה.

עוד במאה הקודמת הקימה שמיר חברות בת בארה”ב והחלה למכור שם מוצרים שונים. ב-2002 החלה לפעול גם באירופה, וב-2005 הונפקה החברה גם בנאסד”ק וגם בבורסה בתל אביב – בשווי של כרבע מיליארד דולר. עליית מדרגה נוספת נרשמה ב-2011 כששמיר נרכשה על-ידי אחת מחברות האופטיקה הגדולות בעולם, אסילור (Essilor). שיתוף פעולה מבטיח נוסף הוא עם חברת אופטיקה יפנית מובילה בשם פריס מיקי.

לאורך השנים פיתחה שמיר טכנולוגיות חדשניות לשיפור משמעותי של הראייה. בפרט ישנם מספר דורות של טכנולוגיית Eye-Point שמבוססת על סימולציה מדויקת של המבט של העין דרך העדשה, ובזכותה מובטח שדה ראייה נרחב ומאוזן. כיום מעסיקה החברה למעלה מ-2,000 עובדים בכל רחבי העולם, ב-23 חברות בת ומעבדות.

עדשות מגע שמיר – דגמים מומלצים

עדשות שמיר הן מוצר שעובר בקרת איכות קפדנית ומבוסס על ידע שהצטבר כאמור במשך 50 שנות פעילות ושת”פים עם חברות מובילות בעולם. בהתאם כל הדגמים הם כאלה שמספקים תיקון מוצלח ללקות הראייה. בפרט מומלצים הדגמים הבאים:

עדשות יומיות Shamir Daily

עדשות מגע יומיות מחומר בשם Etafilcon A עם 58% מים. הייחוד של הדגם הוא שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שמצמידה לעדשה חומר הרטבה שמבטיח הרכבה נוחה לאורך כל היום.

טווח המספרים של העדשות היומיות הוא מינוס 12 עד פלוס 6. הקימור הוא 8.7 והקוטר 14.2.

מחיר: 89 ש”ח לאריזה של 30 עדשות (לעין אחת). בקנייה מראש לשנה שלמה המחיר לאריזה הוא 79 ש”ח בלבד.

עדשות סיליקון הידרוג’ל Shamir Daily Silicon Hydrogel

עדשות יומיות של חברת שמיר מסיליקון הידרוג’ל איכותי – Unifilcon B עם 53% מים. בעדשות אלה ישנו רכיב שמאפשר עבירות גבוהה במיוחד של חמצן, ולכן השימוש בהן נוח מאוד.

קוטר: 14.2, קימור: 8.6, טווח מספרים: מינוס 12 עד פלוס 6.

מחיר: 129 ש”ח ל-30 עדשות (לעין אחת). בקנייה של 12 אריזות לשנה שלמה המחיר הוא 122 ש”ח לכל אריזה, כלומר חיסכון של 168 ש”ח.

עדשות חודשיות

ישנם שני סוגים של עדשות שמיר לשימוש חודשי, האחד מהידרוג’ל (Wetafilcon) והשני מסיליקון הידרוג’ל (Unifilcon +A). בשני סוגי העדשות טווח המספרים הוא החל ממינוס 12 ועד פלוס 6. העבירות לחמצן של עדשות הסיליקון הידרוג’ל היא פי 4 בהשוואה לעדשות ההידרוג’ל, ועוד כדאי לדעת שהן בנויות כך שהצטברות המשקעים תהיה מינימלית.

מחיר: עדשות הידרוג’ל – 69 ש”ח לאריה של 6 עדשות (לעין אחת). עדשות סיליקון הידרוג’ל – 125 ש”ח לאריזה של 6 עדשות (לעין אחת).

איך לבחור עדשות מגע של שמיר?

הדגמים השונים של עדשות שמיר מספקים תמורה מלאה לכסף ובעיקר תועלת גבוהה מאוד. כדי לבחור נכון מבין כל האפשרויות נדרש קודם כל מרשם עדכני. אם חלף פרק זמן משמעותי מאז בדיקת הראייה האחרונה, או שמדובר בעדשות המגע הראשונות שלכם, תוכלו להגיע לחנות שלנו ברחוב דיזינגוף 332 בתל אביב, ולעבור בדיקת התאמה – בחינם.

הבדיקה נערכת ע”י אופטומטריסטית מנוסה מאוד, שתוכל גם לעזור לכם לאפיין במדויק את הצרכים שלכם ובהתאם את העדשות האופטימליות. אם אתם יודעים מהו המספר בכל עין, תוכלו להזמין עדשות מגע של חברת שמיר ישירות מהאתר, במחירים נמוכים ועם משלוח שגם הוא בחינם.

עוד כדאי לדעת שאם המספר שלכם ישתנה, תוכלו להחליף את האריזה כך שתמיד יהיה לכם את הפתרון המיטבי ללקות הראייה.

0