cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

תמיסות לעדשות מגע – דגמים מומלצים

הרכבת עדשות מגע שאינן חד יומיות מחייבת תחזוקה מוקפדת. על-מנת שהעדשה תישאר נקייה באמת, וכך לא תסכן את בריאות העין, חשוב לשטוף אותה היטב אחרי כל שימוש, לחטא אותה ולהשרות אותה בתמיסה המתאימה לה ביותר. בהתאם גם בחירה של תמיסות לעדשות מגע היא החלטה חשובה, לא פחות מבחירת העדשה עצמה. בעמוד זה תמצאו מידע שיעזור לכם למצוא את התמיסה האופטימלית עבורכם, במחיר המשתלם ביותר.

למה חשוב להשתמש בתמיסה כדי לשמור על עדשות המגע?

בזמן שהעדשה נמצאת בעין שלנו, נצמדים אליה שומנים וחלבונים שונים. זוהי כמובן תופעה טבעית ובלתי נמנעת, אבל אם אותם חלבונים ושמונים נשארים על פני העדשה זמן רב מדי הם עלולים לגרום להצטברות חיידקים – ואלה כבר מזיקים לעין ועלולים להוביל להתפתחות דלקות, זיהומים ואפילו מחלות חמורות יותר.

בנוסף, כשהעדשה מחוץ לעין היא חשופה למזהמים השונים שנמצאים באוויר סביבנו, ובכמויות הולכות וגדלות למרבה הצער כתוצאה מהחיים המודרניים. רק שימוש קבוע בתמיסה איכותית מספק לעדשות הרגישות את ההגנה הנדרשת – ולמי שמרכיב אותן שקט נפשי אמיתי.

הסוגים השונים של תמיסות לעדשות מגע

תמיסות רב תכליתיות / All in One

רוב התמיסות לעדשות הן All in One, כלומר מוצר אחד שמשמש גם לשטיפת העדשה בתום השימוש, גם לחיטוי וגם להשרייתה עד לפעם הבאה שבה היא תוכנס לעין. שם אחר לקטגוריה זו הוא תמיסות רב תכליתיות.

תמיסת מי חמצן לעדשות מגע

סוג נוסף של תמיסה לעדשות מגע הוא זה שמבוסס על מי חמצן. מי החמצן מהווים חומר אנטי בקטריאלי אפקטיבי מאוד, כך שמובטח חיטוי מרבי. חשוב לדעת כי מאחר שמי החמצן עצמם עלולים כמובן להזיק לעין נדרשת גם פעולה נוספת או המתנה של מספר שעות לנטרול מי החמצן אחרי שהם ביצעו את מלאכתם, כך שהשימוש יהיה בטוח וללא תחושת צריבה או כאבים בעיניים.

תמיסות סליין

סוג שלישי של תמיסות הוא סליין. המאפיין המשמעותי ביותר של תמיסות סליין לעדשות מגע הוא שהן לא מבצעות את פעולת החיטוי. יש מי שמשווים שימוש בתמיסת סליין לשטיפת ידיים בלי לסבן אותן קודם – אבל יש גם מצבים שבהם זהו הפתרון הנכון. כך למשל במקרים שבהם האדם בוחר בעדשות מגע יומיות ומוציא אותן מהעיניים לצורך התרעננות – הנחתן בתמיסת סליין שומרת עליהן עד שמכניסים אותן חדש לעין. גם אחרי שימוש בתמיסות מי חמצן ניתן להעביר את העדשות לתמיסת הסליין לצורך נטרול מי החמצן.

תמיסות עם מרכיב לחות / ללא חומר משמר

בתוך הקטגוריה של תמיסות רב תכליתיות לעדשות יש גם תת קטגוריות. אופציה אחת היא תמיסה שכוללת מרכיב לחות, כך שהרכבת העדשה תהיה נוחה יותר, ועוד אופציה שעשויה להיות רלוונטית עבורכם היא תמיסה לעדשות מגע ללא חומר משמר – כך שנמנעת הכתמת הקרנית.

איך לבחור נכון תמיסה לעדשות מגע?

השיקול הראשון בבחירת תמיסות לעדשות מגע הוא התאמה לסוג העדשה. עבור עדשות יומיות כדאי כאמור להצטייד בתמיסות סליין לצורך הריענון. ככל שהעדשה היא לטווח ארוך יותר – למשל ל-3 חודשים וכמובן עדשות מגע שנתיות – כך חשוב יותר להקפיד על איכות התמיסה כדי לשמור על העדשה באופן מיטבי.

עדשות מסיליקון הידרוג’ל נוטות לספוח כמות גדולה יחסית של משקעים ולכן עבורן הפתרון הנכון הוא תמיסת מי חמצן. גם תמיסות רב תכליתיות שאין בהן חומר משמר יכולות להתאים. לעדשות מגע קשות יש תמיסות ייעודיות עבורן.

השיקול השני הוא אופן השימוש וההרגלים שלכם. בפרט זהו שיקול רלוונטי כשבוחנים את האופציה של תמיסות מי חמצן וזאת בגלל הצורך להמתין פרק זמן ארוך יחסית עד שאפשר להכניס שוב את העדשות לעיניים.

בכל מקרה מומלץ בחום להתייעץ עם אופטומטריסט או אופטומטריסטית מוסמכים ומנוסים. עוד כדאי להדגיש שאין חובה להשתמש בתמיסה של יצרנית העדשות.

תמיסות לעדשות – מוצרים נבחרים

רשת עדשות מציעה מגוון רחב של תמיסות מסוגים שונים. כל המוצרים בקטגוריה זו הם של יצרניות מובחרות כך שעדשות המגע שלכם יזכו לטיפול הולם ותוכלו להרכיב אותן ללא חשש. לפניכם כמה מהדגמים המומלצים על-ידינו:

תמיסה לעדשות מגע Renu

תמיסה רב תכליתית של חברת Bausch & Lomb שמיועדת לעדשות מגע רכות. הבקבוק מכיל 360 מ”ל וכן מחסנית. מוצר זה מבוסס על פורמולה ייחודית שמסירה את החלבונים ביעילות רבה ומבצעת גם סיכה בנוסף לשטיפה ולחיטוי.

מחיר: 39 ש”ח.

תמיסת סליין לעדשות מגע CleanOp Saline

תמיסה של חברת Soflex שמתאימה לכל סוגי עדשות המגע. זוהי תמיסת סליין איזוטונית שמבצעת שטיפה אפקטיבית. תכולת הבקבוק: 350 מ”ל.

מחיר: 37 ש”ח.

תמיסה רב תכליתית עם מרכיב לחות Opti-Free PureMoist

תמיסה לעדשות מגע רכות נושמות של חברת אלקון. בתמיסה זו ישנו חומר בשם HydraGlyde Moisture Matrix שמבטיח לחות אופטימלית, ובזכותה הרכבה נוחה במיוחד לפרקי זמן ארוכים של עד 16 שעות.

כל בקבוק מכיל 300 מ”ל ומחסנית. מחיר: 49 ש”ח.

תמיסה לעדשות קשות Boston Conditioning

תמיסה לעדשות מגע קשות חדירות לחמצן של חברת Bausch & Lomb. התמיסה כוללת חומר משמר וכן תמיסת הרטבה לשיפור הנוחות.

תכולת הבקבוק: 120 מ”ל. מחיר: 69 ש”ח.

תמיסה רב תכליתית לנסיעות Biotrue

תמיסה רב תכליתית של חברת Bausch & Lomb שמיועדת ספציפית לטיולים ולנסיעות. התמיסה מנקה, מחטאת ומאפשרת להשרות את העדשות, וניתן לעלות איתה למטוסים. השריית העדשה בתמיסה זו חייבת להימשך לפחות 4 שעות.

תכולת הבקבוקון: 60 מ”ל. מחיר: 9.9 ש”ח.

תמיסה לעיניים רגישות Unica Sensitive

תמיסה רב תכליתית לעדשות מגע רכות של חברת Avizor. תמיסה זו תורמת לצמצום היובש בעיניים, להגברת הלחות (באמצעות הפחתת התאדות דמעות), ולהפחתת תופעת האודם בעיניים וגירויים אפשריים אחרים – ולכן היא מתאימה במיוחד לאנשים בעלי רגישות גבוהה שרוצים בכל זאת ליהנות מכל היתרונות של עדשות מגע.

כל בקבוק מכיל 350 מ”ל ומחסנית. מחיר: 69 ש”ח.

תמיסות לעדשות במחירי מבצע – אצלנו באתר

כדי לקנות תמיסה לעדשות מגע אין צורך לצאת מהבית ולבזבז זמן יקר על נסיעות, פקקים, חנייה וכו’. כאן באתר תוכלו למצוא כאמור מבחר תמיסות – ולקבל אותן במשלוח מהיר וללא עלות. גם מחירי התמיסות עצמן נמוכים, כך שהקנייה משתלמת במיוחד. במידת הצורך תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי והמנוסה שלנו לגבי התמיסה המתאימה לכם ביותר.

0