cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

1Day Acuvue Moist Multifocal – סקירה מקיפה

1DAY ACUVUE MOIST MULTIFOCAL

עדשות מגע1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL  הן הפתרון המושלם לכל מי שזקוק או זקוקה לתיקון ראייה גם לקרוב וגם לרחוק. היכולת לראות באופן ברור וחד לכל טווח, כולל בזמן קריאה ובעת שימוש בסמארטפון או במחשב, בלי להחליף בין עדשות למשקפיים הופכת את החיים לנוחים וקלים במיוחד. בנוסף רמת הלחות בעין נשמרת גם אחרי שעות רבות של הרכבת העדשות, וגם לכך יש כמובן תרומה משמעותית לתועלת שמספקות עדשות מולטיפוקל מתקדמות אלה מבית ג’ונסון אנד ג’ונסון.

183 עיצובים אופטיים להתאמה אופטימלית לגודל האישון

הייחוד של עדשות1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL  הוא בכך שיש להן 183 עיצובים אופטיים שונים שמותאמים ל-61 גדלים שונים של אישונים ועם 3 רמות ADD. עוד כדאי לדעת שהחלקים ההיקפיים של העדשות הם ספריים ואילו המרכז הוא א-ספרי ומתואם עם הקרנית. התוצאה: תיקון אופטי אופטימלי גם לראייה לרחוק וגם כשנדרשת תוספת כוח לראייה לקרוב.

ההתאמה המושלמת של 1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL  לעיניים של אנשים מתבגרים מספקת מענה מדויק לקצב התקדמות הפרסביופיה (זוקן ראייה – התופעה שגורמת לנו להתקשות לראות אובייקטים קרובים לעין החל מסביבות גיל 40-45).

מאפיין נוסף שהופך את העדשות האלה לכל כך איכותיות הוא העיצוב שלהן, שנעשה בהשראת העין האנושית – EYE-INSPIRED™ Design. בפרט ישנו קימור אחורי שתורם להתיישרות העדשה ולמרכוז אופטימלי שלה בדרך לתיקון הראייה הרצוי לכל הטווחים.

עדשות מולטיפוקל עם הסתגלות מהירה והרכבה נוחה

על-פי סקרי שביעות רצון שונים ההסתגלות להרכבת עדשות מגע1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL  מהירה מאוד, ובנוסף השימוש בהן נוח גם כשהן נשארות בעין במשך שעות רבות.

מי שתורמת לכך היא טכנולוגיית ה-®LACREON של ג’ונסון אנד ג’ונסון שמשמרת את רמת הלחות הרצויה לאורך כל היום. טכנולוגיה זו מטמיעה בתוך העדשה גורם הרטבה בשם PVP (פוליווינילפירולידון) והוא זה ששומר על הלחות.

מרכיב משמעותי נוסף בנוחות ההרכבה הוא רמת הסינון הגבוהה של קרינת השמש – יותר מ-98% מקרינת ה-UVB ו-85% מקרינת ה-UVA.

פרטים טכניים

חומר: etafilcon A

שיעור המים בעדשה: 58%

קוטר: 14.3 מ”מ

קימור הבסיס: 8.4 מ”מ

טווח המספרים: בין 9- ל-6+ במרווחים של 0.25

ADD:

נמוך: 0.75-1.25

בינוני: 1.5-1.75

גבוה: 2.00-2.50

0