cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

ACUVUE OASYS 1-Day – סקירה מקיפה

עדשות מגע יומיות acuvue oasys - סקירה מקיפה

עדשות OASYS 1-Day מסדרת ACUVUE של חברת ג’ונסון אנד ג’ונסון הן עדשות מגע יומיות מתקדמות מאוד. הן מיוצרות מסיליקון הידרוג’ל (senofilcon A) ומבוססות על טכנולוגיה חכמה בשם Hydraluxe שמחקה בהצלחה את מנגנוני הדמעות הטבעיים של העיניים.

התוצאה: מקסימום נוחות בהרכבה גם בימים הקשים והמאתגרים ביותר שיש.

הפחתה משמעותית של הסימפטומים של יובש בעין ועיניים עייפות

עדשות ACUVUE OASYS 1-Day כוללות מארג מולקולות שכאמור מחקות את הדמעות הטבעיות שלנו. המולקולות נטמעות במשטח הדמעות שלך. כתוצאה מכך ישנה הפחתה ניכרת בהיקף הסימפטומים של יובש בעין ועיניים עייפות וגם בעוצמת התחושות הלא רצויות. במחקר שנערך בארה”ב 4 מכל 5 מרכיבי עדשות ה-OASYS 1-Day עם טכנולוגיית ה-™HydraLuxe דיווחו שרק במקרים נדירים הם חשו עייפות בעיניים.

מצמוץ קל ומקסימום נוחות

עוד מאפיין משמעותי של עדשות מגע ACUVUE OASYS 1-Day הוא שהן מאפשרות למצמץ ללא כל מאמץ. צמצום אנרגיית החיכוך הופך את הרכבת העדשות המתקדמות לנוחה במיוחד גם בימים ארוכים מאוד – עוד סיבה לכך שבסקר שביעות רצון בקרב משתמשי עדשות מגע יומיות מסיליקון הידרוג’ל דגם זה היה האופציה המועדפת מבחינת רוב המשתתפים בסקר.

נתונים טכניים

עדשות מגע OASYS 1-Day מתאימות לבעלי ובעלות מספרים שבין מינוס 12 לפלוס 8. בטווח שבין 6- לבין 6+ המרווחים הם של 0.25, ועבור מספרים גדולים יותר (גם לרוחק ראייה וגם לקוצר ראייה) המרווחים הם של 0.5.

הקוטר של העדשות: 14.3 מ”מ

קימור הבסיס: 8.5 מ”מ או 9.0 מ”מ

שיעור תכולת המים: 38%

אחוז החמצן הזמין למרכז הקרנית: 98%

רמת חסימת קרינת השמש: 99% לקרני UVA ו-90% לקרני UVB

ניתן לבחור בין אריזה של 30 עדשות יומיות לבין אריזה של 90 עדשות יומיות (לעין אחת).

0