cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

ACUVUE OASYS with Transitions – סקירה מקיפה

ACUVUE OASYS with Transitions

שינויים ברמת האור בסביבה עלולים להקשות על הראייה, ובפרט כשמרכיבים עדשות מגע. זוהי בעיה נפוצה מאוד – כ-60% מבני האדם ציינו את התופעה כמטרידה – אבל גם כזו שיש לה פתרון אפקטיבי מאוד: עדשות מגע ACUVUE OASYS with Transitions.

זוכות אות החדשנות של מגזין טיים

עדשות דו-שבועיות אלה מיוצרות על בסיס טכנולוגיה חכמה שנקראת Light Intelligent Technology. זהו הדגם הראשון של עדשות מגע שיודע להתאים את עצמו לכמות האור בכל מקום ובכל נקודת זמן. עדשות ACUVUE OASYS with Transitions מבצעות את ההתאמה המועילה הזו גם בחללים סגורים וגם באוויר הפתוח, גם ביום וגם בלילה, וכך מבטיחות ראייה חדה בכל רגע ורגע שבו הן בעיניים.

בנוסף, עדשות מגע אלה מסננות גם אור כחול שנפלט ממסכים וגם מבחינת רמת ההגנה מפני קרני UV הן מצטיינות – לא פלא שמגזין TIME העניק להן את אות החדשנות בשנת 2018.

פרטים טכניים

קוטר: 14 מ”מ

קימור הבסיס: 8.4 מ”מ

טווח מספרים:

בין 6.00- לבין 6.00+ במרווחים של 0.25

בין 6.50+ לבין 8.00+ במרווחים של 0.5

בין 6.50- לבין 12.00- במרווחים של 0.5

שיעור המים בעדשה: 38%

עבירות חמצן: 121 Dk/t

רמת הגנה בפני קרינת UV: עבור קרני UVB – 100%, עבור קרני UVA – למעלה מ-99%

טווח שימוש: 14 ימים

שילוב מושלם עם משקפי שמש

עדשות ACUVUE OASYS with Transitions מיוצרות מסיליקון הידרוג’ל בשם senofilcon A עם 38% מים. כשהן נחשפות לאור – בין אם קרני UV ובין אם מדובר על אור נראה באנרגיה גבוהה – הן מתכהות באופן אוטומטי לדרגה המדויקת. חשוב להדגיש כי במרחב החיצוני העדשות כמעט אף פעם לא יגיעו לרמה הכהה ביותר האפשרית כדי לאפשר ראייה חדה, ובכל מקרה כשנכנסים לחלל סגור העדשות יתבהרו מיד.

עדשות מגע ACUVUE OASYS with Transitions הן לא תחליף למשקפי שמש. הסיבה לכך היא שהן מספקות הגנה מושלמת לאזורים שהן מכסות בתוך העין, אבל שאר החלקים נשארים חשופים – ורק משקפי השמש מבטיחים הגנה גם להם. יחד עם זאת השילוב של משקפי שמש ושל עדשות המגע המשוכללות מבית ג’ונסון אנד ג’ונסון, אחת החברות המובילות בעולם בתחום זה, מייצר ראייה אופטימלית ומקסימום נוחות.

0