cart-v2
חייגו לנציג שירות 03-5445090 call logo
לוגו אתר eye care

דייליס טוטאל 1 (Dailies Total1) – המדריך המלא

בחירת עדשות מגע מחייבת חשיבה מעמיקה ותשומת לב לפרמטרים רבים. במיוחד נדרשת בחירה מדויקת כשמדובר על ספורטאים שהביצועים שלהם תלויים ביכולת ראייה מיטבית וגם בנוחות ההרכבה, או אצל אנשים שמבלים שעות רבות מול מסכים. במצבים אלה, וגם במקרים נוספים, כדאי להשתמש בעדשות מגע דייליס טוטאל 1 (Dailies Total 1), המותג המתקדם והמוערך במיוחד של חברת אלקון. בעמוד זה תמצאו פרטים אודות עדשות אלה, הסברים לגבי האיכויות הייחודיות שלהן, מחירים וכן המלצות לבחירה אופטימלית של עדשות מגע.

מה מאפיין את עדשות המגע דייליס טוטאל 1?

עדשות דייליס טוטאל 1 הן עדשות מגע יומיות אשר מיוצרות מחומר בשם delefilcon A – סיליקון הידרוג’ל מתקדם שמבטיח נוחות הרכבה מרבית. התוספת של הסיליקון להידרוג’ל שממנו יוצרו עדשות המגע הרכות בתחילת הדרך הופכת אותן לעבירות יותר לחמצן, חומר חיוני לבריאות העין. בזכות הסיליקון ניתן להשתמש בעדשות המגע לפרקי זמן ארוכים יותר בלי להרגיש אי נוחות ובלי לסכן את העין. את העדשות Dailies Total 1  אפשר להרכיב עד 16 שעות ברציפות, כשגם בסוף היום הנוחות זהה לזו של הבוקר.

עוד מאפיין בולט של עדשות מגע דייליס טוטאל 1 הוא העיצוב החדשני, כולל שיפוע מים שמושג בזכות טכנולוגיה ייחודית לחברת אלקון. מדרג המים מוביל לריכוז של קרוב ל-100% בחלקה החיצוני של העדשה ותאימות ביולוגית מרבית. הרווח שלכם הוא סיכוך מלא לאורך כל שעות ההרכבה ורכות מקסימלית – כל מה שצריך כדי שבכלל לא תרגישו שיש בעיניים עדשות (פרט לכך שתראו מצוין, כמובן).

טכנולוגיה נוספת שתורמת לאיכות של Dailies Total 1 היא SMARTEARS – טכנולוגיה שמאפשרת שחרור מבוקר של פוספוטידילכולין, חומר שנמצא בדמעות. בדרך זו נמנעת התאדות יתר על שכבת הדמעות ונשמרת לחות רצויה לאורך כל היום. שימור השכבה השומנית שיש בדמעות תורם גם לחדות הראייה.

למי מתאימות עדשות מגע Dailies Total 1?

עדשות Dailies Total 1 מוצעות בטווח המספרים מינוס 12 עד פלוס 6. הקימור שלהן הוא 8.5, והקוטר – 14.

האיכות הגבוהה של עדשות אלה הופכת אותן לאופציה מומלצת לכל מי שמרכיב או מרכיבה עדשות מגע, ובפרט למי שזקוקים לפתרון נוח במיוחד – כאמור ספורטאים שתלויים בביצועי עדשות המגע כדי לתפקד באופן מיטבי בכל תחרות או אימון, ונשים וגברים שנדרשים להתבונן במשך שעות רבות מדי יום במסכים ולכן חשופים לסיכונים שונים כגון יובש בעין, כאבי עיניים ועוד.

מותג מוביל של חברה מובילה

דייליס טוטאל 1 הן כאמור מותג הדגל של אחת מהיצרניות המובילות בתחום עדשות המגע – אלקון. זוהי חברה אמריקאית שהוקמה ב-1945, והפכה עם השנים לחברה חשובה מאוד בתחום בריאות העין. ההשקעה העצומה של אלקון (Alcon) במחקר ובפיתוח, כולל שיתופי פעולה עם חוקרים ומדענים ממדינות רבות ברחבי העולם, היא זו שהניבה את הידע הדרוש לטובת ייצור עדשות מגע מתקדמות, וכן מוצרים נוספים – למשל תמיסות לתחזוקה אופטימלית של עדשות מגע שאינן יומיות.

איך ליהנות מכל היתרונות של עדשות דייליס טוטאל במינימום מחיר?

באתר עדשות ניתן לרכוש את עדשות המגע המתקדמות דייליס טוטאל 1 במחירים משתלמים במיוחד. אריזה של 30 עדשות יומיות (לעין אחת) עולה 129 ש”ח, וכשקונים מראש עדשות לשנה שלמה המחיר לאריזה יורד ל-115 ש”ח בלבד ובנוסף מקבלים 20 עדשות במתנה. ניתן למצוא כאן באתר גם אריזות של 90 עדשות, במחיר של 375 ש”ח, וגם עבורן מוצעת הנחה משמעותית כשבוחרים באופציה של עסקה שנתית.

חשוב לציין שניתן להחליף אריזות סגורות אם המספר משתנה, כך שבכל מקרה קנייה שנתית מבטיחה לכם מלאי עדשות מגע איכותיות ל-12 חודשים. המשלוח עצמו חינם, ומהיר, ועוד כדאי לדעת שבחנות הפיזית של עדשות ברחוב דיזינגוף בתל אביב ניתן לעבור בדיקת התאמה מקצועית ע”י אופטומטריסטית מנוסה.

0